تاریخ : 1394,سه شنبه 18 فروردين13:39
کد خبر : 162898 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

«باخت در لوزان بردنمایی در تهران»

مشروح تجمع اعتراض به توافق لوزان در مقابل مجلس +فیلم و عکس

"دیپلماسی عزت اینست شعار ملت" "فوردو تحقیقاتی ظلم به ملت ماست" "اسباب بازی هسته ای نمی خوایم نمی خوایم" "پذیر فتن لوزان خداحافظ با ایران" "این است شعار ملت شفافیت صداقت" "اسنقلال اقتصاد خدانگهدارتان" از شعار هایست که در این تجع سر داده میشود.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم تهران در اعتراض به نتایج به دست آمده در مذاکرات لوزان همزمان با حضور ظریف در مجلس در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» "دیپلماسی عزت اینست شعار ملت" "فوردو تحقیقاتی ظلم به ملت ماست" "اسباب بازی هسته ای نمی خوایم نمی خوایم" "پذیر فتن لوزان خداحافظ با ایران" "این است شعار ملت شفافیت صداقت"  "اسنقلال اقتصاد خدانگهدارتان" از شعار هایست که در این تجمع سر داده می شود.

بنابراین گزارش، جمعیت تجمع کننده که به رد شدن از خطوط قرمز و عدم تحقق اهداف کشور در حوزه برداشته شدن تحریم‌ها معترض بودند. این سوال خود را با عنوان «باخت در لوزان بردنمایی در تهران» از وزیر امور خارجه مطرح کردند.

همچنین، حمید اقبالی، از فعالین دانشجویی و عضو جنبش عدالتخواه دانشجویی در اعتراض و نقد به این توافقنامه دقایقی به سخنرانی پرداخت.

تجمع دانشجویان و اقشار مختلف جامعه صبح امروز در مقابل درب شمالی مجلس در حالی برگزاری است.


دانلـــــــــــود


دانلـــــــــود


دانـلـود


دانلـــــــــود


دانلـــــــــود


کد خبرنگار : 26