تاریخ : 1394,سه شنبه 01 ارديبهشت16:05
کد خبر : 164343 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اختلال در سایت بن کارت دانشجویی برطرف شد

خبرنامه دانشجویان ایران: از صبح امروز سامانه ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب با اختلال همراه شده بود از این رو توصیه شده دانشجویان کمی تامل کنند.

به گزارش فارس، از صبح امروز سایت اعلام شده برای ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به آدرس http://bon.tibf.ir/ با اختلال همراه شده است این موضوع گلایه دانشجوین را در بردارد.

با هماهنگی‌های انجام شده اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال برای دانشجویان و طلاب در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته 30 میلیارد ریال افزایش داشته است.

ابتدا دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور و آزاد در لیست قرار نداشتند، اما با تلاش‌های صورت گرفته از شب گذشته دانشجویان این دو دانشگاه نیز می‌توانند با مراجعه به سایت اختصاص یافته اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند، این موضوع هم دلیلی برای اختلال در سایت اعلام شده که در صورت ورود اسامی دانشجویان این دو دانشگاه قطعا اختلال برطرف شده و دانشجویان می توانند ثبت نام را انجام دهند.

دانشجویان و طلاب فرصت دارند تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. از روز 13 اردیبهشت به مدت دو روز دانشجویان می‌توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی و یا ملی به شعب بانک صادرات مراجعه کرده و بن کارت خود را تحویل بگیرند.