تاریخ : 1394,یکشنبه 06 ارديبهشت11:38
کد خبر : 164764 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف؛

امیدواریم حضور صالحی در دانشگاه شریف با پرسش و پاسخ دانشجویان همراه باشد

ابتدا برخود واجب می دانیم از دکتر علی اکبر صالحی برای روشن کردن فضای مذاکرات در بدنه دانشجویی و همچنین تیم معاونت دانشجویی که دقدقه اصلی این روز های کشورمان را به خوبی رصد می کند تشکر می کنیم. البته معاونت محترم دانشگاه دعوت از تیم مذاکر کننده را دعوتی دانشجویی نامیده است که پذیرش این مطلب را از قالب بدنه دانشجویی کمتر انتظار داریم.

خبرنامه دانشجویان ایران: ابتدا برخود واجب می دانیم از دکتر علی اکبر صالحی برای روشن کردن فضای مذاکرات در بدنه دانشجویی و همچنین تیم معاونت دانشجویی که دقدقه اصلی این روز های کشورمان را به خوبی رصد می کند تشکر می کنیم. البته معاونت محترم دانشگاه دعوت از تیم مذاکر کننده را دعوتی دانشجویی نامیده است که پذیرش این مطلب را از قالب بدنه دانشجویی کمتر انتظار داریم.

امیر نوروزی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» در واکنش به حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در این دانشگاه خواستار شد این برنامه فقط صرفا رسانه ای برگزار نشود.

وی افزود: روز دوشنبه جناب آقای دکتر صالحی ریاست سازمان انرژی اتمی به مناسبت سی سال تلاش در دانشگاه صنعتی شریف قدم به این دانشگاه می گذارد تا پس از دو دوره ریاست  بر این دانشگاه شاهد تغییرات این دانشگاه باشد.

نوروزی یادآور شد: در این روز و در برنامه ای که از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه به قصد تشکر از روند دیپلماتیک تیم مذاکره کننده هسته ای و دکتر علی اکبر صالحی به عنوان یکی از اعضای این تیم در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

 دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف گفت: ابتدا برخود واجب می دانیم از دکتر علی اکبر صالحی برای روشن کردن فضای مذاکرات در بدنه دانشجویی و همچنین تیم معاونت دانشجویی که دقدقه اصلی این روز های کشورمان را به خوبی رصد می کند تشکر می کنیم. البته معاونت محترم دانشگاه دعوت از تیم مذاکر کننده را دعوتی دانشجویی نامیده است که پذیرش این مطلب را از قالب بدنه دانشجویی کمتر انتظار داریم.

این دانشجوی دانشگاه شریف ادامه داد: با توجه به این که نامه ارسالی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشگاه به تیم مذاکرکننده هسته ای و دعوت از این عزیزان به عمل آمده است وتا کنون پاسخی دریافت نگردیده است. و البته عدم پاسخگویی تیم مذاکرکننده به در خواست های بدنه دانشجویی و تشکل های دیگر دانشجویی به چشم می خورد.

نوروزی افزود: البته ما از این حیث که نفس عمل را کار مثبتی خواهد بود و می تواند این عمل به سمت پیشنهادات دانشجویی به تیم مذاکره کننده هسته ای پیش برود دست یاری را به سمت معاونت فرهنگی جهت اجرای هر چه بهتر این قبیل از برنامه ها دراز می کنیم.

وی با بیان این مطلب که "انتظار می رود که جلسه ی روز دوشنبه به سخنرانی تنها  و یک جانبه تبدیل نشود"، افزود: امیدواریم این جلسه به سمت پرسش و پاسخ و یا پیشنهاد های دانشجویان با یکی از اعضای تیم مذاکرکننده هسته ای پیش برود که البته از این لحاظ ما میتوانیم شاهد سنت شکنی در این خصوص جلسات شویم.


کد خبرنگار : 26