تاریخ : 1394,سه شنبه 08 ارديبهشت15:06
کد خبر : 165018 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

حاشیه بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

شخصی که آواتارش تصویری از ویسکی است، مدعی انجمن اسلامی(!) شد

روز گذشته انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برنامه ای به بهانه جشن میلاد امام علی(ع) و بزرگداشت مقام استاد، در تالار امام رضا(ع) این دانشکده برگزار کرد اما جنجال آفرینی چهره مدعی احیای انجمن های اسلامی حاشیه هایی در پی داشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: ویژه برنامه جشن میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام استاد در دانشکده تغذیه دانشگاه شهید بهشتی با حضور یک چهره افراطی به حاشیه کشانده شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روز گذشته انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برنامه ای به بهانه جشن میلاد امام علی(ع) و بزرگداشت مقام استاد، در تالار امام رضا(ع) این دانشکده برگزار کرد اما جنجال آفرینی چهره مدعی احیای انجمن های اسلامی حاشیه هایی در پی داشت.

بر اساس این گزارش، در حین برنامه بود که فردی بدون هماهنگی با مسئولان برنامه بر روی سن رفت و در اظهارات خود هیچ یک از مسئولان دانشکده از توهین هایی که سبب حیرت دانشجویان شد، بی نصیب نگذاشت.

گزارش این برنامه در ادامه می خوانید:

ابتدا این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسمی پیرامون فضایل حضرت علی (ع) آغاز گردید.

سپس متن طنزی پیرامون استاد و دانشجو، توسط یکی از دانشجویان قرائت شد.

در ادامه با دو تن از اساتید نشستی صمیمی برگزار گردید و از سایر اساتید حاضر در سالن با اهدای یادبود و گل، تقدیر به عمل آمد.

در قسمت بعدی برنامه ، گروه فرهنگی شیدا به مدت 30 دقیقه به اجرای مولوی همراه با دف و نی پرداختند.

 دعوت از دختر شهید طهرانی مقدم و صحبت وی و بیان خاطراتی از پدر بزرگوارشان، بعنوان ویژه برنامه "پدران آسمانی" قسمت بعدی برنامه بود.

طبق چیدمان کلی برنامه، در این قسمت قرار بود که دبیر کانون قرآن و عترت به اهدای جوایز مربوط به مسابقه کانون قرآن و عترت بپردازند و برنامه با اجرای مسابقه و سخنان نماینده دانشجویی به پایان برسد. اما در کمال ناباوری، «الف.ع»دانشجوی رشته صنایع غذایی طی حرکتی از پیش برنامه ریزی شده بدون هماهنگی به روی سن آمده و از « م.د » دعوت کرد تا سخنرانی کند.

«م.د» چهره افراطی شناخته شده این دانشکده است و بیشتر دانشجویان وی را با پرتاب آجر به بردهای دانشجویی می شناسند و حالا به دنبال راه اندازی انجمن تندرو و ساختار شکن در دانشگاه است، پشت تریبون رفت و با بیان سخنان نامربوط و تمسخر برنامه های تشکل های دانشجویی و اهانت و تهمت به ریاست دانشکده، مسئول نهاد رهبری و حراست دانشکده برنامه را وارد حاشیه نمود.

وی مدعی شد که از زمان تعطیلی دفتر انجمن افراطی طیف علامه در دانشکده تغذیه، که به سالها پیش برمیگردد، هیچ برنامه ی فرهنگی ای در دانشکده اجرا نشده است!

دانشجویان درباره وی می گویند چگونه شخصی که آواتارش تصویری از ویسکی است مدعی انجمن اسلامی(!) می شود؟!


کد خبرنگار : 22