تاریخ : 1394,سه شنبه 22 ارديبهشت23:06
کد خبر : 166270 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

راهنمای کامل داوطلبین کارشناسی ارشد؛

نتایج آزمون ارشد اعلام شد +لینک نتایج

کنکور کارشناسی ارشد طی سه روز 15 الی 17 بهمن ماه سال پیش، در بیش از ۱۴۳ کد رشته امتحانی، با حضور ۸۱۲ هزار ۸۱۲ داوطلب برگزار شد. آزمونی که جالب است بدانید با کاهش 138 هزار نفری نسبت به سال مشابه قبل خود روبرو بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: کارنامه اولیه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 94 بالاخره اعلام شد تا داوطلبین پس از 3ماه انتظار نتیجه عملکرد خودشان را در کنکور امسال ببیند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کنکور کارشناسی ارشد طی سه روز 15 الی 17 بهمن ماه سال پیش، در بیش از ۱۴۳ کد رشته امتحانی، با حضور ۸۱۲ هزار ۸۱۲ داوطلب برگزار شد. آزمونی که جالب است بدانید با کاهش 138 هزار نفری نسبت به سال مشابه قبل خود روبرو بود.

مشاهده نتایج

طبق اعلام سازمان سنجش، دفترچه انتخاب رشته از روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند ضرورت دارد بر اساس برنامه از روز چهارشنبه پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته های تحصیلی و اطلاعیه های سازمان سنجش نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل از کدرشته های امتحانی مجاز اقدام کنند.  داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند از روز دوشنبه ۲۸ تا پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به سایت سنجش مراجعه کنند و فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کنند. پس از تایید کد رشته های انتخابی کد ۱۵ رقمی در به داوطلب داده می شود و در غیر اینصورت انتخاب رشته تکمیل نخواهد بود.

نتایج نهایی گزینش نیز در دهه اول شهریورماه ۹۴ منتشر می شود.

به همین بهانه خبرنامه دانشجویان ایران برنامه ی ای برای داوطلبین این آزمون تدارک دیده است.

بر همین اساس داوطلبین مجاز به انتخاب رشته شده می توانند؛

معرفی تمامی رشته های دانشگاهی در تمامی گروه ها را از اینجــــا،

معرفی مراکز دانشگاهی را از اینجـــا،

و

تمام اخبار مرتبط با کارشناسی ارشد را از اینجــــا دنبال کنند.

البته این پیشنهادات تنها برای دانشجویان مجاز به انتخاب رشته شده نیست، و داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته نشده اند می توانند با همراه بودن با «خبرنامه دانشجویان ایران»، از همین امروز خود را برای آزمون کارشناسی سال آینده آماده کنند.

به همین بهانه، این دست داوطلبین می توانند با رجوع به صفحه راهنمای منابع کارشناسی ارشد، ضمن مشاهده جدیدترین لیست منابع تمامی رشته ها، از راهنمای تک تک رشته ها بهره مند شوند.

با ما همراه باشید...


کد خبرنگار : 16