تاریخ : 1394,سه شنبه 29 ارديبهشت18:39
کد خبر : 166815 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

وزیر علوم در جلسه کمیسیون اصل 90 برای توضیح درباره ابهامات بورسیه‌ها حاضر نشد

روز گذشته رسانه ها از حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه امروز این کمیسیون خبر دادند و قرار بود وزیر علوم در مورد ابهامات و سوالات برخی نمایندگان مجلس در خصوص بحث بورسیه‌ها توضیحاتی را ارائه کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: روز گذشته رسانه ها از حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه امروز این کمیسیون خبر دادند و قرار بود وزیر علوم در مورد ابهامات و سوالات برخی نمایندگان مجلس در خصوص بحث بورسیه‌ها توضیحاتی را ارائه کند.

خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران» کسب اطلاع کرد؛ محمد فرهادی وزیر علوم در جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مجلس شرکت نکرد.

گفتنی است  پس از اینکه بحث بورسیه‌ها به کمیسیون اصل 90 ارجاع شد، کمیسیون با کامران دانشجو وزیر پیشین علوم در این باره مکاتبه کرد و وی نامه‌ای به این کمیسیون داده که برخی موارد در آن مطرح شده و قرار بود دکتر فرهادی در خصوص ابهامات موجود توضیح دهد.

روز گذشته یک عضو  کمیسیون اصل 90 به تسنیم گفته بود: پرونده بورسیه‌ها در کمیسیون اصل 90 نهایی شد و نامه‌ای نیز برای ابلاغ نظر کمیسیون به وزیر علوم داده شد، اما پس از نامه آقای دانشجو وزیر پیشین علوم، مسائلی مطرح شده که لازم است آقای فرهادی در این باره توضیح دهد.


کد خبرنگار : 22