تاریخ : 1394,سه شنبه 05 خرداد14:06
کد خبر : 167479 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بروز ناآرامی در رباط کریم تکذیب شد

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، اخبار منتشر شده در مورد بروز ناآرامی در شهرستان رباط کریم به علت افزایش نرخ بنزین را تکذیب کرد.

صفرعلی براتلو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خبرهای منتشر شده در برخی از شبکه های اجتماعی مبنی بر ایجاد نا آرامی شب گذشته در شهرستان رباط کریم به دلیل افزایش نرخ بنزین کذب و غیر واقعی است.

وی اظهار کرد: گزارشی در زمینه وقوع درگیری و بروز تنش دراین شهرستان دریافت نشده است.

رباط کریم از شهرستان های توابع استان تهران است که در فاصلهٔ 30 کیلومتری جنوب غربی تهران قرار دارد.