تاریخ : 1394,سه شنبه 26 خرداد15:57
کد خبر : 169789 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دعوت از ظریف برای تشییع شهدا

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر دفتر تحکیم وحدت ضمن دعوت از ظریف برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس گفت: شهدای غواص نماد مقاومت، ایستادگی و عزت هستند، این ویژگی باید در عرصه سیاست خارجی که عرصه برخورد با دشمنان این نظام است نیز وجود داشته باشد.

علی بیانی دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم و مسئولان در مراسم تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: از ملت شهید پرور ایران می‌خواهیم در مراسم تشییع پیکر 270 شهید دفاع مقدس که از ساعت 16 امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، شرکت کرده و تشییعی با شکوه برای این بزرگ مردان ایران اسلامی رقم بزنند.

وی ادامه داد: شهدای غواص ما نماد مقاومت، ایستادگی و عزت هستند که این ویژگی باید در عرصه سیاست خارجی که عرصه برخود با دشمنان این نظام است، وجود داشته باشد. بر همین اسا از آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور بیابند.

بیانی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در این مراسم فریاد ظلم‌ناپذیری ملت ایران خواهد بود، گفت: امروز پیام شهدا برای ما این است که باید تا آخرین نفس ایستاد و تسلیم دشمن نشد.

دبیر دفتر تحکیم وحدت در پایان گفت: اعضای دفتر تحکیم وحئت نیز همراه با آحاد مردم در این مراسم حضور خواهند یافت و یکبار دیگر تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا خواهند داشت.