تاریخ : 1394,شنبه 30 خرداد11:26
کد خبر : 170212 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اصلاح آیین نامه شورای دانشگاه آزاد

ساختار تشکیلاتی مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی به تصویب اعضای کمیسیون دائمی هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

خبرنامه دانشجویان ایران: ساختار تشکیلاتی مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی به تصویب اعضای کمیسیون دائمی هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

دکتر میرزاده در این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، تاکید کرد: حضور اعضا و مصوبات کمیسیون دائمی هیات امنا در پیشبرد برنامه های دانشگاه موثر است و آثار مثبت این مصوبات به وضوح در دانشگاه آزاد اسلامی دیده می شود.

دکتر رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در رابطه با موضوعات مطرح شده در جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای مرکزی، گفت: موضوع اصلاح آیین نامه تشکیل شورای دانشگاه و تصویب تشکیلات تفصیلی دانشگاه در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اصلاح آیین نامه شورای دانشگاه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شورای دانشگاه طبق اساسنامه از ارکان دانشگاه است و به علت تغییر تشکیلاتی که در دانشگاه رخ داده است، ضرورت داشت که آیین نامه شورای دانشگاه نیز اصلاح شود.

معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با توجه به تغییرات بوجود آمده در ساختار تشکیلاتی جدید دانشگاه و از آنجایی که نمایندگان تام الاختیار از اعضای شورای دانشگاه بودند بر همین اساس مقرر شد تعداد اشخاص حقیقی در این شورا از 5 نفر به 10 نفر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بحث بعدی مطرح شده در این جلسه مربوط به تشکیلات تفصیلی دانشگاه بود، گفت: در این جلسه تشکیلات مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون دائمی هیات امنای مرکزی دانشگاه رسید.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رهنمای رودپشتی افزود: در خصوص تشکیلات تفصیلی سایر تشکیلات دانشگاه نیز مقرر شد حسب مصوبه قبلی، کارگروه منتخب مسائل را بررسی کنند و مصوبه کارگروه با تایید ریاست دانشگاه به منزله مصوبه کمیسیون دائمی و به تبع مصوبه هیات امنای مرکزی به منزله مصوبه هیات امنای مرکزی دانشگاه باشد.