تاریخ : 1394,پنجشنبه 04 تير17:33
کد خبر : 170847 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بادامچیان: فقط به احترام روحانی نشستیم

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیاری از مهمان‌ها فقط به احترام رئیس‌جمهور، ضیافت را ترک نکردند.

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با «نسیم» با اشاره به حواشی ایجاد شده در ضیافت افطاری رئیس جمهور با احزاب و چهره های سیاسی اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور در راستای همدلی و همزبانی بین گروه ها و احزاب بسیار سخنان متین و خوبی بود و دولت از همه خواست برای بهبود شرایط به دولت کمک کنند.

وی افزود: در این میان برخی افراد در سخنرانی خود از خطوط قرمز نظام عبور کردند و به نوعی از شرایط ایجاد شده و موقعیتی که رئیس جمهور برای همدلی ایجاد کرده بود سو استفاده کردند که آقایان مصباحی مقدم و پهلوان دبیر کل جامعه اسلامی دانشجویان و چند نفر دیگر جلسه را ترک کردند؛ ما نیز اعتراض کردیم که اعتراض ما هم همچنان بر قوت خود باقی است اما به حرمت میزبان مراسم جلسه را ترک نکردیم.

بادامچیان با بیان اینکه در شرایط فعلی همدلی و همراهی نیاز به وحدت دارد گفت: از دوستان اصولگرا آقایان حدادعادل، بنده و کاظم جلالی در چارچوب و ضوابط سخنرانی کردیم اما شاهد بودیم که آقای کرباسچی با نام بردن از سران فتنه و تقاضای رفع حصر به نوعی از شرایط سو استفاده کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ایراد اینگونه سخنان در مقابل بالاترین مقام اجرایی کشور بازتاب منفی را به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه برخی همچنان به دنبال مقاصد جناحی و منفعت خود هستند تصریح کرد: رئیس جمهور در سخنان خود بر وجود رقابت سالم و نبود رقابت تخریبی تاکید کرد و معتقد بود اقدام گروه‌هایی که قصد تخریب و به کرسی نشاندن اهداف سوء خود را داشته باشند قطعا به فضای همدلی و رقابت سالم از انتخابات آتی لطمه خواهد زد.

بادامچیان ادامه داد: اگر اینگونه رفتارها در فضای انتخابات تدوام پیدا کند مردم خواهند دانست که چه کسانی با انگیزه های جناحی درصدد تخریب نظام هستند؛ درواقع اینگونه افراد دستشان برای مردم رو شده است و قطعا به نفع آنها نخواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه  تصریح کرد: سران فتنه مسئولیت برپایی فتنه و ریختن خون های بسیاری بر گردنشان است و دفاع از آنها در جلسه دیشب کار به جایی نبود.

وی اظهار داشت: شب گذشته خیلی ها قصد داشتند به نشانه اعتراض جلسه را ترک کنند اما اگر این اتفاق می‌افتاد نشست بهم می‌خورد و ما صرفا به احترام رئیس‌جمهور جلسه را ترک نکردیم.