تاریخ : 1394,جمعه 12 تير00:47
کد خبر : 171695 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

از توصیه به شاعر جوان شعر اولی تا تحسین حمید سبزواری،

روایتی متفاوت از حاشیه‌ی دیدار شاعران با رهبر انقلاب +فیلم

رویدادی که اگرچه ثبت در تقویم نیست اما حالا دیگر همه‌ی اهالی فرهنگ و هنر از آن خبر دارند: دیدار رهبر انقلاب با شاعران. این دیدار شاید تنها دیدار رهبر انقلاب است که از قبل از افطار شروع می‌شود و تا ساعاتی بعد از اذان مغرب و صرف افطار طول می‌کشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: هر ساله در ایام ولادت امام حسن علیه‌السلام، یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور اتفاق می‌افتد. رویدادی که اگرچه ثبت در تقویم نیست اما حالا دیگر همه‌ی اهالی فرهنگ و هنر از آن خبر دارند: دیدار رهبر انقلاب با شاعران. این دیدار شاید تنها دیدار رهبر انقلاب است که از قبل از افطار شروع می‌شود و تا ساعاتی بعد از اذان مغرب و صرف افطار طول می‌کشد. شعرای کشور اعم از مرد و زن، پیر و جوان، ایرانی و غیر ایرانی در آن حضور دارند و جدیدترین سروده‌های خود را برای رهبر انقلاب قرائت می‌کنند. رهبر انقلاب هم به دقت به اشعار گوش کرده و فراخور هرکدام از آن‌ها، مطایبات یا نکاتی بیان می‌کنند. این دیدار دارای حاشیه‌های جالبی هم هست که کمتر به آن پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در ادامه حاشیه های مراسم شب گذشته شاعران با رهبر انقلاب که از شبکه اول سیما پخش شد، آمده است:


دانلود


کد خبرنگار : 16