تاریخ : 1394,پنجشنبه 01 مرداد14:26
کد خبر : 173685 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

طبخ همبرگر با «گوشت مگس»!

خبرنامه دانشجویان ایران: روزنامه خراسان نوشت: هر سال در فصل گرما میلیون‌ها مگس دور تا دور دریاچه ویکتوریا در آفریقا را می‌گیرند و باعث آزار گردشگران می‌شوند اما محلی‌ها در اقدامی عجیب، در دکه‌های خیابانی خود همبرگرهایی سیاه‌رنگ طبخ می‌کنند که از همین مگس‌ها تهیه می‌شود.

آن‌ها معتقدند همبرگرهای مگسی از نظر پروتئین غنی‌تر از همبرگرهای تولید شده از گوشت گاو است.