تاریخ : 1394,دوشنبه 09 شهريور14:47
کد خبر : 177384 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

هشدار یامین‌پور درباره رواج پدیده فرزند حرام زاده؛

نمی‌توانم تصور کنم در جامعه‌ای باشم که از هر دو نفر یک نفر حرام زاده باشد +عکس

در مرکز کنترل آسیب های اجتماعی آمار فرزندان خارج از ازدواج را در سالهای اخیر می توانید ببینید. ایسلند با 67 درصد فاجعه بارترین وضعیت را دارد. کشور های اروپای شرقی هم اوضاع عجیبی دارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: وحید یامین پور در جدیدترین پست اینستاگرام خود در مطلبی با عنوان "بحران حرام زاده ها" نوشت: نمی توانم تصور کنم در جامعه ای باشم که از هر دو نفر یک نفر حرام زاده باشد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وی در این پست با ارائه آمارهایی از عادی شدن پدیده فرزندان حرام زاده در جوامع غربی و رواج آن در ایران نوشت: در مرکز کنترل آسیب های اجتماعی آمار فرزندان خارج از ازدواج را در سالهای اخیر می توانید ببینید. ایسلند با 67 درصد فاجعه بارترین وضعیت را دارد. کشور های اروپای شرقی هم اوضاع عجیبی دارند.

در امریکا هم حدود41 درصد فرزندان خارج از روابط رسمی هستند. یعنی فقط مادر دارند. و البته این آمار بدون احتساب نوزادان بسیاری است که سقط می شوند.

بر اساس این گزارش اینها بچه‌هایی هستند که نطفه شان در رابطه هایی دوستی ایجاد شده... یا در مهمانی ها و خوشگذرانی های همراه مستی.

منبع این آمار را می توانید با جستجوی کلید واژه هایی چون  Birth Unmarried و Non marital Child و لینک های زیر مشاهده نمایید:

http://www.cdc.gov/nchs/fastats/unmarried-childbearing.htm

http://www.cdc.gov/nchs/data/databriefs/db162.htm

داشتم فکر می کردم اطراف ما در میان صدها دوست و آشنا و همسایه کسی رو به خاطر میارم که حرام زاده باشد؟ یا حتی در محله یا کار یا... یعنی این ماجرا در جامعه ما بسیار بسیار نادر و اندک است. نمی توانم تصور کنم در جامعه ای باشم که از هر دو نفر یک نفر حرام زاده باشد. خانواده و محیط تعلق اساسی ترین محمل جامعه پذیری و هویت سازی است. جامعه ای که خانواده نداشته باشد محکوم به نابودی است ولو با بالاترین سطح تکنیک... خدا جامعه ما را نجات دهد!

ظهرالفساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس
یرید الانسان لیفجر امامه
پ ن: خداوند مکررا هشدار می دهد که از حدود الهی تجاوز نکنید: فمن اعتدی وراء ذالک فاولیک هم العادون... نتیجه تعدی ، نابودی انسان است.

براساس این گزارش این در حالیست که طی سال های اخیر خبرهایی در خصوص برخی زندگی های غیرشرعی تحت عناوینی همچون ازدواج سفید در کشور شنیده می شود که نشان از سمت و سوی برخی از زندگی ها به سمت سبک زندگی غربی می باشد که نتیجه این راه نرفته از هم اکنون هویداست.


کد خبرنگار : 16