تاریخ : 1394,شنبه 14 شهريور20:12
کد خبر : 177940 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ریزش سقف تونل توحید واقعیت ندارد

خبرنامه دانشجویان ایران: برخلاف شایعاتی که امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، ریزش سقف تونل توحید واقعیت ندارد.

خبرگزاری فارس به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

**شایعه**

از صبح امروز در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی شایعه شده که بخشی از سقف تونل توحید تخریب شده و به همین دلیل ترافیک سنگینی در این مسیر به وجود آمده است. حتی در این رابطه ابراهیم اصغرزاده از چهره‌های اصلاح‌طلب در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: «اصولگراهای شورای شهر چه می‌کنند؟ صبح امروز سقف تونل توحید با آن هزینه ساخت بالا و با آن بوق و کرنای قالیباف کاملا سوراخ شد و ترافیک را مختل کرد».

**واقعیت**

برخلاف این شایعه که امروز در گروه‌های خبری دست به دست شده و حتی در برخی از آن‌ها رنگ و بوی سیاسی نیز گرفته،‌ هیچ ریزشی در تونل توحید اتفاق نیافتاده و واقعیت چیز دیگری است.

در همین رابطه سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران امروز به خبرگزاری میزان گفت: گزارشی از وقوع چنین حادثه‌ای به سازمان آتش‌نشانی اعلام نشده و شایعه ریزش سقف تونل توحید کذب است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان این که در حال حاضر تونل توحید باز است و تردد در آن به صورت عادی انجام می‌شود. تصریح کرد: روز گذشته نشت آب از سقف تونل توحید وجود داشته که البته عوامل شهرداری در محل  حضور داشتند و آن را مرتفع کردند.