تاریخ : 1394,شنبه 18 مهر04:18
کد خبر : 181609 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

چگونه خواننده ی تلویزیون شویم؟

شبکه تلویزیونی «شما» مسابقه خوانندگی «تک شو» را با حضور علاقه مندان از سراسر ایران برگزار می کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: شبکه تلویزیونی «شما» مسابقه خوانندگی «تک شو» را با حضور علاقه مندان از سراسر ایران برگزار می کند.

 برای نخستین بار استعدادیابی خوانندگی با مشارکت اقوام و مراکز صدا و سیمای سراسر کشور در قالب مسابقه تلویزیونی تک­­شو برگزار می شود.

در مرحله اول ٩٠ برنامه ٦٠ دقیقه­ ای به همت شبکه شما تولید می شود.

تک­شو مسابقه­ ای است که قصد دارد با نگرشی نو به معرفی موسیقی اقوام و خوانندگان آماتور کلاسیک، سنتی، محلی، پاپ و... بپردازد.

متقاضیان شرکت در این مسابقه در مرحله نخست در سایت اختصاصی برنامه تک­شو به آدرسwww.takshoo.ir ضمن ثبت نام و ارسال فیلم ٩٠ ثانیه ­ای خود، ترانه­ ای را به انتخاب و با صدای خودشان بر روی سایت بارگذاری می­ کنند.

در مرحله دوم کارشناسان و خوانندگان حرفه ­ای در سبک­ های مختلف از سراسر کشور نسبت به بررسی و گروه­بندی متقاضیان بر اساس تصاویر دریافتی اقدام خواهند کرد.

مرحله سوم حضور شرکت کنندگان در مسابقه تلویزیونی تک­ شو در غالب گروه ­بندی­های انجام شده خواهد بود. اجرای زنده متقاضیان در این مسابقه مهیج که با مشارکت اقوام و قومیت­های مختلف و رأی مستقیم آنها مرحله به مرحله برگزار می­شود، مرحله چهارم مسابقه را دربرمی گیرد.

در مرحله پنجم و نهایی برنامه، نفرات راه یافته به مرحله فینال در ٢٦ برنامه نهایی با حضور کارشناسان و خوانندگان مطرح کشور ضمن معرفی آثارشان به انتخاب و مشارکت مردم گزینش می­ شوند تا  ١٥نفر فینالیست سبک­های مختلف موسیقی در برنامه­ ای شاد نفرات برتر اولین دوره مسابقه ملی تک­شو را مشخص ­کنند.

جذب نفرات برتر مسابقه به ­عنوان همکار و خواننده، تولید کلیپ موسیقی با هزینه برگزار کننده مسابقه، خواندن تیتراژ و تولیدات تلویزیونی مراکز استانی و جوایز نفیس نقدی برای برگزیدگان و اهداء لوح تقدیر و تندیس مسابقه با حضور مدیران شبکه شما و مراکز استانهایی که نفرات برگزیده در مسابقه خواهند داشت؛ جوایز نفرات برتر در سبک­های مختلف را شامل می­ شود.

از عوامل تولید مسابقه تک­شو می­توان به نسترن فتح اللهی در سمت نویسنده و طراح، سید عابدین حسینی مقدم کارگردان هنری، عبدالله محمدیان امیری تهیه­ کننده و کارگردان و موسسه جام جم طرح به عنوان مجری طرح اشاره کرد.

منبع: فارس