تاریخ : 1394,پنجشنبه 23 مهر14:16
کد خبر : 182221 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

خاکپور از سمتش استعفا داد!

خبرنامه دانشجویان ایران: سرمربی تیم امید کشورمان از سمتش استعفا کرد.

به گزارش تسنیم، پس از قهرمانی تیم امید کشورمان در مسابقات غرب آسیا و پس از بازگشت این تیم به کشورمان، محمد خاکپور سرمربی تیم امید به پس از حضور این تیم در تهران از سمتش کناره‌گیری کرد.

خاکپور در فرودگاه با بازیکنان خداحافظی کرد و محل را ترک کرد.

این حرکت باعث شد تا حبیب کاشانی هم ناراحت شود.


کد خبرنگار : 20