تاریخ : 1394,چهارشنبه 13 آبان20:21
کد خبر : 184138 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بازداشت کریم بنزما به دلیل رسوایی اخلاقی

خبرنامه دانشجویان ایران: ستاره فرانسوی رئال مادرید به علت رفتار غیرقانونی و رسوایی اخلاقی توسط پلیس فرانسه بازداشت شد.

به گزارش فارس، کریم بنزما بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فرانسه توسط پلیس این کشور به دلیل رفتار ناشایست و رسوایی اخلاقی بازداشت شد.

به ساعت 9 صبح پلیس فرانسه در منطقه ورسای فرانسه (نزدیک پاریس)، کریم بنزما را به خاطر گزارش واصله از سوی شاکی خصوصی که نامش به دستور پلیس محفوظ است، بازداشت و برای بازجویی به دفتر مرکزی پلیس امنیت ملی فرانسه منتقل شد.

ماجرا از این قرار است که پلیس فرانسه به خاطر باج‌خواهی صورت گرفته در یک نوار ویدیویی ضبط شده دو مظنون اصلی یعنی ماتیو والبوئنا  و کریم بنزما را شناسایی کرده و آن دو را بازداشت نموده است. والبوئنا بازیکن 31 ساله لیون نیز در این رسوایی اخلاقی متهم است و او نیز برای بازجویی به اداره پلیس مرکزی فرانسه فراخوانده شده است.

والبوئنا در ماه ژوئن سال گذشته از یک تماس تلفنی به پلیس خبر داده بوده که طی آن یک شخص ناشناس 150 هزار یورو اخاذی کرده و هشدار داده بود که اگر این پول را دریافت نکند نوار ضبط شده از رسوایی جنسی و اخلاقی او را منتشر خواهد کرد. در صداهای ضبط شده این تماس تلفنی به عقیده پلیس صدای بنزما هم شنیده می‌شود و مشخص نیست که آیا بنزما در این رسوایی اخلاقی هنوز اثبات نشده، شریک والبوئنا بوده یا خیر. احتمال شیطنت بنزما و یا حتی حضور بنزما در طرف مقابل این تماس تلفنی هم وجود دارد.

باشگاه رئال مادرید خبر آزادی بنزما به قید ضمانت و تعهد این باشگاه را منتشر کرده و قرار است بنزما در اولین فرصت به اردوی مادرید اضافه شود.