تاریخ : 1394,پنجشنبه 14 آبان09:33
کد خبر : 184167 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بستر برای اقتصاد مقاومتی مهیا نیست

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: بستر برای اجرای اقتصاد مقاومتی مهیا نیست.

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: بستر برای اجرای اقتصاد مقاومتی مهیا نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس ،عزت‌الله یوسفیان‌ملا شامگاه چهارشنبه در بهره‌برداری از پروژه بزرگ تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک و دارو در مجموعه تولید گوشت سفید زربال، اظهار کرد: باید زمینه لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران در منطقه فراهم شود.

وی با اشاره به فساد اقتصادی و مالی در سطح کشور، افزود: امروزه منکر جای معروف را گرفته است و مسئولان نباید اجازه دهند این اتفاق به وقوع بپیوندد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی که در ایجاد اشتغال نقش اساسی دارند با گره‌های بانکی روبرو هستند، تصریح کرد: در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با پرونده‌هایی روبرو هستیم که با بررسی آن جز تاسف چیز دیگری نداریم اعلام کنیم.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه تراز مجموعه تولید گوش زربال در گذشته منفی بوده ولی امروزه مثبت است، گفت: باید دولت به حمایت از واحدهای بزرگ تولیدی بپردازد.

وی با اشاره به اینکه شنیده می‌شود مسئله زمین‌خواری در این مجموعه اتفاق افتاده است، اظهار کرد: یک مورد فساد اقتصادی را در داخل کشور نمی‌توان یافت که بانک‌ها زمینه‌ساز آن نباشند.

یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: فساد اقتصادی و مالی خارج محدوده بانک‌ها شکل نمی‌گیرد هر چند معتقدم برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید زمینه و بستر سالم فراهم شود و اکنون بستر برای اجرای اقتصاد مقاومتی مهیا نیست.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نمی‌توان در بستری که ناپاک است درست به اجرای اقتصاد مقاومتی زد، گفت: باید در زمینه ریشه‌کنی فساد همه دست به دست هم دهیم.