تاریخ : 1394,جمعه 22 آبان15:32
کد خبر : 184908 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

طرح جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها در تهران

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها با همکاری شهرداری تهران و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: طبق توافق صورت گرفته جمع‌آوری این افراد با نیروی انتظامی، ساماندهی با شهرداری و غربالگری با بهزیستی خواهد بود.

انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید و به ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به موضوعات اجتماعی و گسترش آسیب‌ها، اظهار داشت: در این زمینه جلسات متعددی با حضور دستگاه‌های مختلف و با مسئولیت شخص وزیر رفاه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل نگاه اجتماعی دولت تدبیر و امید توانسته‌ایم اقدامات مؤثری را در کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام دهیم که امیدواریم در ‌آینده نزدیک به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

محسنی بندپی در ادامه به اجرای طرح ویژه جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها در شهر تهران خبر داد و گفت: این طرح قرار است با همکاری شهرداری تهران و نیروی انتظامی همزمان با آغاز فصل سرما کلید بخورد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص وظایف دستگاه‌های مختلف در طرح اشاره شده، گفت: در این بخش نیروی انتظامی وظیفه جمع‌آوری، شهرداری ساماندهی و سازمان بهزیستی غربالگری افراد را به عهده دارد که البته در این زمینه کمیته امداد نیز همکاری‌های لازم را خواهد داشت

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: دستگاه‌های مختلف به وظایف خود در قبال آسیب‌های اجتماعی و کاهش آنها توجه کند.


کد خبرنگار : 20