تاریخ : 1394,یکشنبه 13 دي14:42
کد خبر : 189182 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه سرگشاده تشکل‌های استان سمنان خطاب به رئیس‌جمهور

تشکل‌های استان سمنان طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس‌جمهور نسبت به رفتار رژیم آل سعود هشدار دادند.

خبرنامه دانشجویان ایران: در قسمتی از این نامه آمده است: جناب آقای روحانی همانطور که مشاهده کردید نتیجه این بی تفاوتی ها و گاها عقب نشینی ها چیزی نبود غیر از عملی گستاخانه در اعدام عالم بزرگوار و روحانی برجسته آیت الله نمر باقر النمر که از سوی رژیم آل سعود سر زد. واضح است که اگر سگ هاری نظیر آل سعود را به وقتش سر جایش ننشانید، وقیح تر شده و به خود این اجازه را می دهد در سایه ضعف و بی توجهی بلاد اسلامی، به راحتی این شیخ مصلح و عزیز را در نهایت مظلومیت به شهادت رسانده و با افتخار از این اقدام خود یاد کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، تشکل‌های استان سمنان طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس‌جمهور نسبت به رفتار رژیم آل سعود هشدار دادند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای رئیس جمهور

همانطور که مستحضر هستید، متأسفانه پس از بی تفاوتی های جامعه جهانی و به خصوص جهان اسلام نسبت به اقدامات جنایتکارانه و هدف دار رژیم آل سعود در ماه های اخیر ، این رژیم وابسته به غرب در آخرین اقدام خصمانه خود علیه مسلمانان آزاده دنیا ، عالم گرانقدر آیت الله نمر باقر النمر را به شکل وقیحانه ای به شهادت رسانده است . البته سلسله رفتار های خصمانه این رژیم به طور واضح از دخیل بودن دست های صهیونیسم جهانی در شکل گیری این اتفاقات خبر می دهد . حمایت های آشکار و پنهان مالی و تسلیحاتی از سازمان ها و گروه های افراطی و تروریستی منطقه، با هدف مقابله با محور مقاومت و از بین بردن روحیه استکبار ستیزی در راستای خدمت به آمریکا و به خصوص رهانیدن رژیم نامشروع صهیونیستی از محاصره نیروی های حزب الله، از مهم ترین برنامه های این رژیم بوده است و همچنان نیز این سیاست را ادامه می دهد. کشتار مردم بی دفاع یمن به وسیله انواع جنگ افزارهای کشتار جمعی در سایه سکوت جامعه بین الملل و مدعی حقوق بشر، که تاکنون نیز ادامه دارد نیز لکه سیاهی بر دامان این رژیم منحوس می باشد. تنها گناه مردم یمن این است که می خواهند سرنوشت کشورشان را خودشان تعیین کنند و مخالف با دخالت سعودی ها در مسائل داخلی کشورشان هستند اما این میان زنان و کودکان یمنی هستند که زیر بمب های سعودی و صهیونیستی قربانی قدرت طلبی و زیاده خواهی شاهزاده های سعودی می شوند . در این بین شاید کشتار و سرکوب مردم مظلوم بحرین و همچنین حمایت از کشتار مسلمانان نیجریه و ترور شیخ الزکزاکی در برابر دیگر جنایات این رژیم کوچک به نظر رسد. لازم به ذکر است رژیمی که حتی حداقل های حقوق یک انسان آزاده را نسبت به ملتش رعایت نمی کند و کوچکترین ارزشی برای آراء مردمش قائل نیست به خود این اجازه را می دهد که کشور عزیزمان را به نقض حقوق بشر متهم کند و همچنین در راستای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران از تمام توان خود چه در زمینه اقتصاد نفتی و چه در زمینه تصویب قطعنامه های ضد ایرانی با استفاده از دلارهای نفتی استفاده نماید. هنوز یادمان نرفته سقوط عمدی جرثقیلی را که در کنار حرم امن الهی جان هم وطنان عزیزمان را گرفت و در قبال آن باز تنها دلار های خود را به رخمان کشیدند و به پرداخت دیه اکتفا کردند. فراموش نخواهیم کرد کشتار برنامه ریزی شده و وقیحانه حجاج بیت الله الحرام در سرزمین منا را که اگر صولت حیدری رهبرمان نبود نه تنها حاضر به عذرخواهی نبودند بلکه بی شرمی را حتی در برخورد با پیکر این عزیزان به نهایت می رساندند. پس کجاست دیپلماسی عزت؟ چرا پس از مشاهده این همه جنایت و اعمال وحشیانه از جانب رژیم آل سعود در قبال جوامع اسلامی، دولت جمهوری اسلامی برای تنبیه این رژیم اقدامی درخور را انجام نداده است؟ چرا در برابر این اقدامات متجاوزانه، دولت، تدبیر مناسبی به خرج نداده و پا را از صدور بیانیه فراتر نگذاشته و حداقل در قالب کاهش سطح روابط ، با این رژیم برخورد نکرده است ؟ آیا این بود دیپلماسی عزت؟

جناب آقای روحانی همانطور که مشاهده کردید نتیجه این بی تفاوتی ها و گاها عقب نشینی ها چیزی نبود غیر از عملی گستاخانه در اعدام عالم بزرگوار و روحانی برجسته آیت الله نمر باقر النمر که از سوی رژیم آل سعود سر زد. واضح است که اگر سگ هاری نظیر آل سعود را به وقتش سر جایش ننشانید، وقیح تر شده و به خود این اجازه را می دهد در سایه ضعف و بی توجهی بلاد اسلامی، به راحتی این شیخ مصلح و عزیز را در نهایت مظلومیت به شهادت رسانده و با افتخار از این اقدام خود یاد کند.

جناب آقای رئیس جمهور، ما دانشجویان دانشگاه های استان سمنان این هشدار را به شما می دهیم که اگر هم اکنون اقدامی قاطع در پاسخ به اعمال این رژیم جنایتکار صورت ندهید، در آینده ای نه چندان دور باید منتظر رفتارهای وقیحانه تر از جانب این رژیم باشید که شاید کوچکترین آن کشتار گسترده شیعیان عربستان باشد. لذا از شما مصرانه خواستاریم که در اولین قدم، اقدام به اخراج سفیر این رژیم نمایید تا در ادامه تصمیمات عملی و اثرگذار اتخاذ شود.

والسلام علی من التبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود
بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سمنان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سمنان