تاریخ : 1394,چهارشنبه 16 دي13:17
کد خبر : 189526 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جوابیه بانک ملی به «خبرنامه دنشجویان ایران» درباره یک خبر

احتراماً، عطف به مطلب مندرج در آن سایت خبری محترم مورخ 15/10/1394 با عنوان « “دفتر نشر آثار هاشمی‌رفسنجانی” وام 5 میلیاردی را بعد از 8 سال هنوز بازپرداخت نکرده است+ سند » توضیحات ذیل ایفاد می‌گردد

خبرنامه دانشجویان ایران:  در پی انتشار خبر  «رانت‌خواری میلیاردی دفتر هاشمی رفسنجانی +سند» در خبرنامه دانشجویان ایران؛ بانک ملی ایران جوابیه ای را به این پایگاه خبری ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن کامل این جوابیه به شرح زیر است:

مدیرعامل محترم خبرنامه دانشجویان ایران

موضوع: جوابیه فوری

احتراماً، عطف به مطلب مندرج در آن سایت خبری محترم مورخ 15/10/1394 با عنوان « “دفتر نشر آثار هاشمی‌رفسنجانی” وام 5 میلیاردی را بعد از 8 سال هنوز بازپرداخت نکرده است+ سند » توضیحات ذیل ایفاد می‌گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید جهت تنویر افکار عمومی، مطلب مذکور را در اسرع وقت در آن رسانه وزین درج نمایند.

« بانک ملی ایران درخصوص خبر منتشره در خبرنامه دانشجویان ایران به آگاهی می‌رساند تسهیلات مورد اشاره در سال 1386 پرداخت شده است و اقدامات لازم درخصوص وصول مطالبات در جریان قرار گرفته است. حسب سوابق مضبوط در پرونده تسهیلاتی بانک، آیت اله هاشمی رفسنجانی از اعداد مدیران و موسسین اولیه یا حال حاضر موسسه نمی‌باشد. ضمناً دفتر نشر معارف انقلاب وابسته به ایشان طی نامه‌ شماره 1032/1622 به تاریخ 15/10/1394 معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی را از طرف آن دفتر و کلیه مراکز منسوب به آیت‌اله هاشمی رفسنجانی رد و مراتب را کتباً به بانک ملی اعلام نموده است . تصویر نامه دفتر نشر معارف انقلاب به پیوست ارسال می‌گردد.»

توفیقات روزافزون جناب‌عالی و همکاران را از درگاه ایزد منان خواستار است.

 


کد خبرنگار : 26