تاریخ : 1394,چهارشنبه 14 بهمن17:18
کد خبر : 192097 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

دفتر تحکیم وحدت خطاب به هاشمی رفسنجانی؛

امروز عزم تیشه زدن به ریشه‌های آرمان‌های امام کرده‌اید

امروز که بازتعریف انقلابیگری و تحریف سیره ی امام و سو استفاده از بیت امام در جهت حفظ منافع خویش را پیشه ی خویش ساخته اید چه نسبتی با امام و انقلاب دارید؟ نسل سوم انقلاب باید به تبعیت از امثال شما در اهداف و مبانی انقلاب بازنگری کند و یا اهداف اصیل و اولیه ی امام )ره( را نصب العین قرار داده و زواید و انحرافات را زیرپا بگذارد؟ وظیفه ی انقلابی نسل سومی ها را چه تشخیص می دهید؟

خبرنامه دانشجویان ایران: دفتر تحکیم وحدت نامه ای را در واکنش به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از این نامه آمده است: امروز که بازتعریف انقلابیگری و تحریف سیره ی امام و سو استفاده از بیت امام در جهت حفظ منافع خویش را پیشه ی خویش ساخته اید چه نسبتی با امام و انقلاب دارید؟ نسل سوم انقلاب باید به تبعیت از امثال شما در اهداف و مبانی انقلاب بازنگری کند و یا اهداف اصیل و اولیه ی امام(ره) را نصب العین قرار داده و زواید و انحرافات را زیرپا بگذارد؟ وظیفه ی انقلابی نسل سومی ها را چه تشخیص می دهید؟

متن این نامه به شرح زیر است:

آقای هاشمی رفسنجانی
امروز در دهه ی چهارم انقلاب از امام و آرمان هایش چه می دانید؟
امروز که عزم تیشه زدن به ریشه های آرمان های امام و دستاوردهای حیرت آور نظام اسلامی را کرده اید؛ امروز که علنا بر خلاف دستورات مقام ولایت سخن می رانید؛ امروز که در تلاشید شورای نگهبان؛ این رکن اساسی حافظ سلامت انتخابات را در هم بکوبید نامتان را چه می توان گذاشت؟

امروز که بازتعریف انقلابیگری و تحریف سیره ی امام و سو استفاده از بیت امام در جهت حفظ منافع خویش را پیشه ی خویش ساخته اید چه نسبتی با امام و انقلاب دارید؟ نسل سوم انقلاب باید به تبعیت از امثال شما در اهداف و مبانی انقلاب بازنگری کند و یا اهداف اصیل و اولیه ی امام(ره) را نصب العین قرار داده و زواید و انحرافات را زیرپا بگذارد؟ وظیفه ی انقلابی نسل سومی ها را چه تشخیص می دهید؟

اگر مبنای کلام و ریشه ی فعل شما امام است و آرمان هایش، پس باید پیش از هرچیز فعل و گفتار خود را به محکمه برده و خودتان را محاکمه کنید؛چرا که ایشان ولایت فقیه را ولایت امام معصوم دانسته و پیروی از او را و همچنین قانون حکومت اسلامی را اوجب واجبات می دانند. اگر سیره ی امام را مرجع خود می دانید که ایشان تهمت و شایعه پراکنی علیه شورای نگهبان را نشان نفسانیت دانسته و چنین شخصی را مفسد فی الارض می نامند.

اما جناب شیخ! اگر ملاک شخص جنابعالی هستید و خواسته ها و قدرت طلبی هایتان، بگویید تا تکلیف همگان روشن شود. در محاسبات شما آمریکای جهان خوار کدخدا نام می گیرد؛ نه شیطان بزرگ و مرجع شخص شخیص شما هستید و نه مقام ولایت. در محاسبات شما چندپارگی جامعه و بهره وری سیاسی به نفع خود صلاح می شود و حفظ وحدت و یکپارچگی و قانونمداری و احترام به شان نهادهای قانونی کشور سکوت در مقابل ظلم تلقی می گردد.در محاسبات ناصحیح شما حتی بیت همان امام که دلهره ی فراموشی خط راستینش را دارید باید به اپوزیسیون نظام تنزل یابد تا شما به جایگاه مورد نظرتان دست یابید. می بینید که خروجی این محاسبات سنخیتی با امام و سیره اش ندارد.

جناب بزرگوار! صادقانه و با صراحت دانشجویی مان سخن می گوییم. اگر نشان طلایی "رجل سیاسی تاریخ جمهوری اسلامی ایران" را تقدیمتان کنیم دست از دفاع از امام و آرمان های امام و انقلاب بر میدارید؟ براستی که تاریخ تکرار می شود. مرور عملکرد امثال شما داستان غمناک علی(ع) و ناکثین را به ذهن می آورد که مسلمان بودند و بویی از اسلام نبرده بودند؛ سنگ پیامبر را به سینه می زدند و قرآن مجسم را نمی دیدند.

ببینید که تاریکی نگاهتان و زهر کلامتان چه کسانی را خون دل می دهد و چه جماعتی را به وجد می آورد. بیایید و بیش از این موجبات طمع ورزی دندان ساییدگان و در کمین نشستگان علیه انقلاب و ناامیدی و تاسف دوستان انقلابی تان را فراهم نیاورید. بیایید و به سیره ی امام بازگردید. بگذارید بیت امام به سیره اش وفادار بماند. بازگردید و اجازه ندهید که نام "اکبر هاشمی رفسنجانی" در چشم آیندگان به درس عبرتی مثال زدنی مبدل شود. که صبر امت اسلام هم اندازه ای دارد و بی شک گوش به فرمان ولی خود و در انتظار دستور نشسته است.

والسلام علی من اتبع الهدی
شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت


کد خبرنگار : 16