تاریخ : 1394,شنبه 08 اسفند18:21
کد خبر : 194015 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کاتب نماینده منتخب مردم گرمسار شد

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: غلام‌رضا کاتب نماینده منتخب مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: غلام‌رضا کاتب نماینده منتخب مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، داریوش طاهری دقایقی پیش در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: با پایان شمارش آرا و قطعی شدن نتایج انتخابات محلس شورای اسلامی، غلام‌رضا کاتب با کسب 23 هزار و 668 رأی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در بهارستان شد.

وی تصریح کرد: پس از کاتب، اردشیر مطهری با کسب 13 هزار و 609 رأی نفر دوم شد و از راهیابی به مجلس شورای اسلامی بازماند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های گرمسار و آرادان افزود: علی شاه‌حسینی نیز 4 هزار و 30 رأی، احمد اسدی یک هزار و 857 رأی، قاسم فراوان یک هزار و 628 رأی و علیرضا ایزدبخش 151 رأی کسب کردند.