تاریخ : 1394,پنجشنبه 20 اسفند16:03
کد خبر : 195093 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ارتقای حقوق زنان در عربستان به اندازه شتر و بز!

به گزارش سومریه نیوز گروهی از دانشمندان سعودی به این نتیجه رسیده اند که زنان باید از حقوق حیواناتی همچون شتر و بز برخوردار شوند.

خبرنامه دانشجویان ایران: به گزارش سومریه نیوز  گروهی از دانشمندان سعودی به این نتیجه رسیده اند که زنان باید از حقوق حیواناتی همچون شتر و بز برخوردار شوند.

سایت خبری فرانسوی ژورنال دو موریال اعلام کرد: انجمن های حمایت از حقوق زنان در جهان از دانشمندان سعودی که به این یافتۀ انسان شناختی دست پیدا کرده اند ، انتقاد کردند و با تمسخر اعلام می کنند : کشف جدید دانشمندان سعودی واقعاً تاریخی است زیرا شأن و منزلت زنان در عربستان تا دیروز در حد اثاثیه منزل بود، ولی شأن و منزلت آنها امروز افزایش یافته است و از حقوقی همچون حقوق حیوانات برخوردار شده اند!

ژورنال دو موریال به نقل از کولِت تورکوت سخنگوی انجمن " فَم لیبراسیون اَکسیون" گزارش داد: امروز بهترین روز زندگی من است زیرا زنان عربستانی قبلاً اشیاء بی روح به شمار می رفتند ولی امروز در حد شتر و بز محسوب می شوند.

تورکوت گفت: زنان عربستانی برای اینکه انسان محسوب شوند ، راهی طولانی در پیش دارند و یافته جدید دانشمندان سعودی راه را برای بهبود اوضاع آنها هموار خواهد کرد!

منبع: العالم