تاریخ : 1395,شنبه 28 فروردين16:25
کد خبر : 197397 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

تفاوت در سیاست‌های اعلامی و اعمالی وزارت علوم؛

کنسرت موسیقی از ممنوعیت در جلسات تا اجرا در دانشگاه +فیلم

عصر روز چهارشنبه 25 فروردین ماه همزمان با حضور سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی وزارت علوم در گرگان و علیرغم تأکید وی مبنی بر ممنوعیت برگزاری کنسرت موسیقی در دانشگاه ها در جلسه ای که ظهر همان روز با حضور وی در جمع فعالان دانشجویی تعدادی از دانشگاه های استان گلستان در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار گردید، تخلف محرز از آئین نامه ابلاغی وزارت علوم در دانشگاه گلستان کلید خورد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در حالیکه از نیمه اسفندماه سال گذشته با ابلاغ آئین‌نامه برنامه‌های موسیقایی در دانشگاه‌ها از سوی شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تکلیف حد و مرز موسیقی نیز در دانشگاه ها مشخص گردید؛ اما همچنان شاهد عدم پایبندی به اجرای آن در دانشگاه ها هستیم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عصر روز چهارشنبه 25 فروردین ماه همزمان با حضور سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی وزارت علوم در گرگان و علیرغم تأکید وی مبنی بر ممنوعیت برگزاری کنسرت موسیقی در دانشگاه ها در جلسه ای که ظهر همان روز با حضور وی در جمع فعالان دانشجویی تعدادی از دانشگاه های استان گلستان در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار گردید، تخلف محرز از آئین نامه ابلاغی وزارت علوم در دانشگاه گلستان کلید خورد.

معاون فرهنگی وزارت علوم در این جلسه و در حالیکه معاون فرهنگی دانشگاه گلستان و مسئول تشکلی که متولی برگزاری کنسرت موسیقی در دانشگاه بوده است در مراسم حضور داشتند بر ممنوعیت برگزاری کنسرت موسیقی بصورت مجزا در دانشگاه ها تأکید و برگزاری آن را صرفاً در چارچوب آئین نامه موسیقیایی دانست. اما دقیقاً پس از گذشت حدود 4 ساعت از اظهارات وی، مراسمی به بهانه جشن نوروز در دانشگاه گلستان از سوی انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه در سالن شهید مطهری برگزار شد که حکایت از تفاوت در سیاست های اعلامی و اعمالی وزارت علوم و دست اندرکاران فرهنگی در آموزش عالی دارد.

«خبرنامه دانشجویان ایران» بخش هایی از آنچه در میدان عمل در حال وقوع در دانشگاه است را ضمن عذرخواهی از مخاطبان صرفاً برای اطلاع جامعه دانشگاهی از واقعیات موجود منتشر می نماید:


دانلـــــــــــود


کد خبرنگار : 17