تاریخ : 1395,چهارشنبه 01 ارديبهشت17:03
کد خبر : 197717 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

وقتی آئین‌نامه موسیقی در دانشگاه درست تشریح نمی‌شود؛

اعتراض به موسیقی آرام و بی‌کلام در انتهای جشن ادبی!

عصر روز دوشنبه 30 فروردین ماه مراسمی تحت عنوان جشن ادبی از سوی کانون شعر و ادب دانشگاه علوم پزشکی قم در دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه برگزار شد که در بخش پایانی این مراسم اقدام به اجرای موسیقی با سنتور با ریتم «ای الهه‌ی ناز» بدون خواننده گردید که با جنجال هایی در دانشگاه و برخی رسانه ها مواجه شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: عصر روز دوشنبه 30 فروردین ماه مراسمی تحت عنوان جشن ادبی از سوی کانون شعر و ادب دانشگاه علوم پزشکی قم در دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه برگزار شد که در بخش پایانی این مراسم اقدام به اجرای موسیقی با سنتور با ریتم «ای الهه‌ی ناز» بدون خواننده گردید که با جنجال هایی در دانشگاه و برخی رسانه ها مواجه شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پس از برگزاری این مراسم تعدادی از دانشجویان انشگاه علوم پزشکی قم با حضور در معاونت فرهنگی این دانشگاه و همچنین اظهارات رسانه ای اجرای موسیقی در برنامه جشن ادبی را خلاف قانون و آئین نامه موسیقی دانسته و خواستار برخورد با کانون شعر و ادب دانشگاه شدند.

گفتنی است این اعتراضات در حالیست که موضوع این مراسم کنسرت نبوده و موسیقی تندی نیز در آن اجرا نشده است و اعتراضات صورت گرفته می تواند حکایت از عدم تشریح واضح آئین نامه موسیقی از سوی مسئولان و متولیان امر و اجرای سلیقه ای آن در بدنه دانشگاه ها و دانشجویان داشته باشد.

برای مطالعه این آئین نامه به اینجـــا مراجعه کنید.


کد خبرنگار : 23