تاریخ : 1395,شنبه 22 خرداد17:59
کد خبر : 201934 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

انتقاد عسگراولادی از تعطیل شدن کارخانه‌ها

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با بیان اینکه 30 تا 40 درصد کارخانه‌ها به دلیل عدم دریافت کمک از سوی دولت به سمت تعطیلی می‌روند گفت:‌ دولت باید درخصوص چرایی تعطیل شدن ارج پاسخگو باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با بیان اینکه 30 تا 40 درصد کارخانه‌ها به دلیل عدم دریافت کمک از سوی دولت به سمت تعطیلی می‌روند گفت:‌ دولت باید درخصوص چرایی تعطیل شدن ارج پاسخگو باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، اسدالله عسگراولادی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در گفت‌وگویی با اشاره به تعطیلی کارخانه لوازم خانگی ارج اظهار داشت: بدهی‌های صنایع زیاد است و بودجه 30 درصدی از درآمدهای کشور که قرار بود به صنایع اختصاص یابد محقق نشده است.

وی با بیان اینکه مضیقه اقتصادی دولت شدید است و بانک‌ها از دولت طلب دارند ادامه داد: چون دولت نتوانسته به واحدهای تولیدی کمک کند، 30 تا 40 درصد از کارخانه‌ها به سمت توقف و تعطیلی می‌روند.

عسگراولادی در پایان با اشاره به اهمیت کارخانه «ارج» به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کارخانجات تولید لوازم خانگی کشور اظهار داشت: دولت باید در رابطه با چرایی تعطیلی این واحد تولیدی 80 ساله پاسخگو باشد.