تاریخ : 1395,شنبه 29 خرداد13:57
کد خبر : 202536 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

امروز؛ اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قرعه کشی عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی امروز انجام شد، داوطلبان با مراجعه به سایت لبیک و وارد کردن کد ملی می توانند از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قرعه کشی عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی امروز انجام شد، داوطلبان با مراجعه به سایت لبیک و وارد کردن کد ملی می توانند از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند.

سیدمحمدرضا فقیهی در گفتگو با مهر با اشاره به پایان ثبت نام پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات از دهم خرداد ماه در سایت لبیک آغاز شد و تا ساعت ۱۵ روز ۲۷ خرداد ماه ادامه یافت. در این مدت بیش از ۹۰ هزار نفر از دانشگاهیان جهت تشرف به عتبات عالیات ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: قرعه کشی امروز ۲۹ خرداد ماه به صورت اینترنتی انجام شد و نتایج نهایی تا ظهر امروز از سایت لبیک به اطلاع زائرین خواهد رسید. داوطلبان با مراجعه به سایت و وارد کردن کد ملی می توانند از وضعیت خود در قرعه کشی عتبات دانشگاهیان مطلع شوند.

وی افزود: بیشترین گروه ثبت نام کنندگان به ترتیب به دانشجویان متاهل، پسران دانشجو، دختران دانشجو مجرد و در رتبه آخر به اساتید و کارکنان دانشگاه ها اختصاص دارد.

فقیهی خاطرنشان کرد: دراین دوره ۳۳۰ کاروان اعزام خواهد شد که به دلیل استقبال دانشگاهیان احتمال افزایش کاروان ها وجود دارد.

وی ادامه داد: در این دوره بیش از ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان کشور از مرداد لغایت آبان ماه سال جاری به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.