تاریخ : 1395,دوشنبه 31 خرداد19:04
کد خبر : 202779 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

خاخام‌های صهیونیست و جواز مسموم کردن آب‌ شرب فلسطینی‌ها

دفتر ملی دفاع از اراضی و مقاومت در مقابل شهرک‌ سازی‌ها" نسبت به خطرها و پیامدهای ناشی از فتواهای خاخام‌های یهود که به شهرک‌نشین‌ها اجازه می‌دهد آب روستاها و شهرهای فلسطینی‌ را مسموم کنند، هشدار داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: "دفتر ملی دفاع از اراضی و مقاومت در مقابل شهرک‌ سازی‌ها" نسبت به خطرها و پیامدهای ناشی از فتواهای خاخام‌های یهود که به شهرک‌نشین‌ها اجازه می‌دهد آب روستاها و شهرهای فلسطینی‌ را مسموم کنند، هشدار داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سایت خبرگزاری فلسطین الیوم، این دفتر در بیانیه‌ای با اشاره به این مطلب اعلام کرد، این فتواها همچون فتواهای پیشین است که سرقت ساکنان فلسطینی و تخریب محصولات زیتون را جائز دانسته بود و صدها رخداد از این قبیل که در راستای اجرای این فتواهای نژادپرستانه صورت گرفته است، ثبت شده است.

پیشتر سازمان اسرائیلی "سکوت را می‌شکنند"، فاش کرد که خاخام شلومو ملمید، رئیس "شورای خاخام‌های شهرک‌نشین‌ها" در کرانه باختری فتوایی را صادر کرده است که اجازه آلوده کردن آب شرب فلسطینی‌ها را می‌دهد و شهرک‌نشین‌های یهود نیز به آلوده کردن و مسموم کردن آب شرب در روستاها و مناطق فلسطینی در اقصی نقاط کرانه باختری می‌پردازند.

این خاخام گفت: هدف از مسموم کردن آب‌ها این است که ساکنان محلی فلسطینی مجبور شوند که روستاها و مناطق خود را رها کنند تا شهرک‌ نشین‌ها اراضی آنها را اشغال کنند.


کد خبرنگار : 37