تاریخ : 1395,سه شنبه 15 تير18:15
کد خبر : 204004 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

رونمایی از نسخه دوم شبکه مردمی روستاکالا به مناسبت عیدفطر

روستاکالا به عنوان شبکه‌ای در حمایت از تولیدات روستایی، توسط جمعی از جهادگران سراسر کشور راه‌اندازی شده و پشتیبانی ‌می گردد.

خبرنامه دانشجویان ایران: باگذشت یک سال از اغاز رسمی فعالیت های شبکه مردمی روستاکالا با عنایت به لزوم ورود جدی و عملیاتی حمایت از تولیدملی و بخصوص تولیدات مناطق محروم، دومین نسخه از سایت روستاکالا به همراه اقلام  و گروه بندی های جدید راه اندازی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روستاکالا به عنوان شبکه‌ای در حمایت از تولیدات روستایی، توسط جمعی از جهادگران سراسر کشور راه‌اندازی شده و پشتیبانی ‌می گردد.

هدف از تشکیل این شبکه حمایت از تولیدات مناطقی است که به دلیل دوری از بازار مصرف و بزرگ بودن زنجیره واسطه‌ها، از سود کمی برخوردار بوده و رونق خود را از دست داده‌اند.

خریداران، ضمن شرکت در امر خیر و توانمندسازی مناطق محروم، با حذف واسطه‌ها از کالاهایی اصیل، مرغوب و  با قیمتی کمتر از کالاهای مشابه برخوردار می‌شوند.

روستاکالا یک شبکه مردمی است با اهداف غیر تجاری و در راستای حمایت از تولید ملی، رونق کسب و کار روستایی، جلوگیری از مهاجرت‌های شغلی و در نهایت پیشرفت مناطق محروم به دست خود روستاییان عزیز.

جهت مراجعه به ایت سایت می توایند از ادرس http://roostakala.ir و جهت عضویت در صفحه تگرام و یا اینستاگرام به آدرس زیر مراجعه کنید.


کد خبرنگار : 37