تاریخ : 1395,شنبه 26 تير14:28
کد خبر : 204700 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

اعتراض دانشجویان پژوهشکده امام خمینی(ره) به تعطیلی خوابگاه؛

در اختیار قرار دادن خوابگاه دانشجویان به بهانه برگزاری دوره آموزشی! +عکس

این اقدام در حالی است که دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی تحصیل کرده و به منظور انجام امور پژوهشی و پایان نامه و یا اشتغال نیاز مبرمی به خوابگاه در طول تابستان دارند و این اقدام غیرمنتظره مسئولین پژوهشکده که فقط یک هفته قبل به اطلاع دانشجویان رسیده مورد اعتراض آنها است.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از دانشجویان پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی در اعتراض به تعطیلی خوابگاه های این دانشگاه به یهانه در اختیار قرار دادن خوابگاه این دانشگاه به دانشگاه آزاد اعتراض و تجمع کردند.

یکی از این دانشجویان به نمایندگی از دیگر دانشجویان معترض، در گفتگو با خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران» گفت: در پی تصمیم هیئت رئیسه ی پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی مبنی بر تعطیلی خوابگاه این پژوهشکده به مدت یک ماه و در اختیار گذاشتن آن به اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور گذراندن دوره ی آموزشی وصیت نامه امام خمینی، دانشجویان این مرکز اقدام به اعتراض و اعتصاب غذا تا روشن شدن تکلیف خوابگاه کردند.

وی افزود: این اقدام در حالی است که دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی تحصیل کرده و به منظور انجام امور پژوهشی و پایان نامه و یا اشتغال نیاز مبرمی به خوابگاه در طول تابستان دارند و این اقدام غیرمنتظره مسئولین پژوهشکده که فقط یک هفته قبل به اطلاع دانشجویان رسیده مورد اعتراض آنها است.


کد خبرنگار : 16