تاریخ : 1395,پنجشنبه 11 شهريور06:18
کد خبر : 208734 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامزد اصولگراها در سال۹۶، «معاون اول» معرفی کند

احمد توکلی در رابطه با ایده جدید اصولگرایان مبنی بر معرفی گزینه معاون اول از سوی کاندید ریاست جمهوری دوازدهم، گفت:این پیشنهاد از سوی آقای محمدجواد لاریجانی مطرح شد و به نظر من پیشنهاد بسیار خوبی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: احمد توکلی در رابطه با ایده جدید اصولگرایان مبنی بر معرفی گزینه معاون اول از سوی کاندید ریاست جمهوری دوازدهم، گفت:این پیشنهاد از سوی آقای محمدجواد لاریجانی مطرح شد و به نظر من پیشنهاد بسیار خوبی است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از خبرآنلاین، احمد توکلی در رابطه با ایده جدید اصولگرایان مبنی بر معرفی گزینه معاون اول از سوی کاندید ریاست جمهوری دوازدهم، گفت:این پیشنهاد از سوی آقای محمدجواد لاریجانی مطرح شد و به نظر من پیشنهاد بسیار خوبی است. 

وی افزود: من از پیشنهاد معرفی معاون اول از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم دفاع می‌کنم. باید اینکار انجام شود.

توکلی در رابطه با این موضوع که چقدر احتمال می دهد اصولگرایان در این موضوع به اتفاق نظر برسند، گفت: من نمی‌دانم این پیشنهاد چقدر احتمال اجرایی شدنش باشد اما من اگر بودم حتما این کار را می‌کردم.

این نماینده ادوار مجلس در پاسخ به این سوال که«گمان می‌کنید چه کسانی به عنوان معاون قابلیت مطرح شدن دارند»، اظهار کرد: من که در این فضا نیستم تا بتوانم در این مورد نظر بدهم.