تاریخ : 1395,سه شنبه 16 شهريور18:09
کد خبر : 209337 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جدیدترین فیلمی که محمدحسین لطیفی می‌سازد

محمدزاده از ساخت فیلم «کربلایی کاظم ساروقی» در شبکه قرآن خبر داد و گفت: فیلمنامه‌ای توسط آقای محمدحسین لطیفی به دست ما رسیده که درباره زندگینامه کربلایی کاظم ساروقی است. این فرد کسی بوده که به اذن الهی و با وجود بی‌سوادی یک شبه حافظ کل قرآن شده است از این رو ساخت این فیلم به عنوان اولین پروژه در دستور کار شبکه قرآن قرار دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از ساخت فیلم سینمایی «کربلایی کاظم ساروقی» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» خبر داد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن در حاشیه نشست خبری طرح 1450  از تولید فیلم و سریال در این شبکه خبر داد و گفت: در دوره مدیریتی پیش از من بحث فیلم و سریال از شبکه قران حذف شد اما با تلاشی که در این زمینه انجام شده قرار است بحث فیلم و سریال در شبکه رونق بگیرد و حتی طرح‌های مختلفی برای تولید فیلم و سریال به دست ما رسیده است.

وی افزود: برای تولید فیلم و سریال در شبکه نیاز است در ساختار شبکه قرآن و معارف سیما تجدید نظر شود و باید بخش فیلم و سریال به جدول پخش افزوده شود.

محمدزاده از ساخت فیلم «کربلایی کاظم ساروقی» در شبکه قرآن خبر داد و گفت: فیلمنامه‌ای توسط آقای محمدحسین لطیفی به دست ما رسیده که درباره زندگینامه کربلایی کاظم ساروقی است. این فرد کسی بوده که به اذن الهی و با وجود بی‌سوادی یک شبه حافظ کل  قرآن شده است از این رو ساخت این فیلم به عنوان اولین پروژه در دستور کار شبکه قرآن قرار دارد.