تاریخ : 1395,جمعه 19 شهريور21:05
کد خبر : 209592 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تقلب و تخلفات آموزشی مهمترین دلیل احضار به کمیته انضباطی

معاون دانشجویان داخل وزارت علوم مهمترین دلایل ارجاع دانشجویان به کمیته‌های انضباطی در سال گذشته را تخلفات آموزشی و تقلب اعلام کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون دانشجویان داخل وزارت علوم مهمترین دلایل ارجاع دانشجویان به کمیته‌های انضباطی در سال گذشته را تخلفات آموزشی و تقلب اعلام کرد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، ابوالحسن ریاضی در خصوص آمار تعداد دانشجویانی که سال گذشته به کمیته های انضباطی دانشگاه ها فرا خوانده شده اند، گفت:  آماری در این زمینه از دانشگاه ها دریافت نمی کنیم، اما اگر دانشجویی نسبت به احکامی که برای وی صادر شده است اعتراض داشته باشد، آن را بررسی می کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه ها مسائل مختلفی دارند که عمدتا آموزشی است و در فصل امتحانات نیز مسایل آموزشی بیشترین آمار کمیته های انضباطی را به خود اختصاص می دهد.

معاون دانشجویان داخل وزارت علوم یادآور شد: بنابراین بیشترین موضوع کمیته های انضباطی، مسایل آموزشی و تقلب است و دلیل اینکه سازمان امور دانشجویان از دانشگاه ها می خواهد که اعلام کنند بیشترین مسائلی که در کمیته های انضباطی آنها مطرح شده چه موضوعی بوده، این است که برای این موضوعات و مسائل برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: سعی ما این است که مشکلات در دانشگاه‌ها شناسایی و ریشه یابی شود تا بتوانیم برای آنها راه حل پیدا کنیم.