تاریخ : 1395,چهارشنبه 24 شهريور12:56
کد خبر : 209975 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران؛

بی توجهی برخی مدیران به موضوعات فرهنگ

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: فرهنگ زیربنای هر جامعه ای محسوب می شودو بی توجهی برخی مدیران به موضوعات فرهنگی ناراحت کننده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به این نکته که باید حساسیت به مسایل  و موضوعات فرهنگی افزایش پیدا کند، اظهار داشت: فرهنگ زیربنای هر جامعه ای محسوب می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از مهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: مقام معظم رهبری نیز همواره دغدغه های فرهنگی خود را به گوش مردم و مسئولان رسانده اند و امروز زمان اقدام و عمل از سوی آحاد ملت و مدیران رسیده است.

وی با انتقاد از بی توجهی برخی مدیران و دستگاه های اداری به مقوله فرهنگ ادامه داد: علیرغم حساسیت و اهمیت موضوع فرهنگ، بی توجهی برخی مدیران به مسایل  فرهنگی ناراحت کننده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران اضافه کرد: از طرف دیگر در برخی موارد مشاهده می شود که عده ای از مدیران و دستگاه های اداری به نام اقدامات فرهنگی، دست به انجام برنامه های ضد فرهنگی می زنند.

وی بیان داشت: هر مدیری باید به این نکته توجه داشته باشد که برنامه های فرهنگی نیازمند انطباق با ارزش ها و اصول انقلابی و اسلامی ایران است و نباید در سایه برخی بی تفاوتی ها، برخی اقدامات ضدفرهنگی در جامعه گسترش پیدا کند.

محمودی تأکید کرد: برای فرهنگ و ارزش های اسلامی این سرزمین، خون مطهر بیش از ۲۰۰ هزار شهید بر زمین ریخته شده و امروز وظیفه مردم و مسئولان، حراست و پاسداری از فرهنگ ناب اسلامی است.

وی بیان داشت: باید منویات رهبری در حوزه فرهنگی مبنای فعالیت مردم و مسئولان قرار گرفته و از هر گونه اقدام جزیره ای و ضدارزشی در این عرصه خودداری کرد.


کد خبرنگار : 37