تاریخ : 1395,سه شنبه 06 مهر12:08
کد خبر : 211048 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حادثه مرگبار در جاده ساوه - همدان

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: اوایل بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه همدان و حوالی سه راه اصله واژگون شد که این رخداد ۳۴ مصدوم و یک فوتی داشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: اوایل بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه همدان و حوالی سه راه اصله واژگون شد که این رخداد ۳۴ مصدوم و یک فوتی داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حبیب معصومی در گفتگویی اظهارداشت: اوایل بامداد و ساعت ۴۵ دقیقه امروز یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه همدان در حوالی سه راه اصله واژگون شد که در این رخداد ۳۴ مصدوم و یک فوتی گزارش شده است.

معصومی عنوان کرد: در این حادثه ویژه ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس از شهرستان فامنین، ۲ دستگاه آمبولانس از شهرستان رزن، یک دستگاه آمبولانس از شهرستان کبودراهنگ و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل وقوع تصادف اعزام شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان با بیان اینکه ۱۱ نفر از مصدومان با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند از به کارگیری ۱۴ نیروی عملیاتی در این حادثه خبر داد و گفت: ۴ نفر از مصدومین به بیمارستان امام حسن (ع) فامنین و ۳۰ مصدوم دیگر به مرکز فوق تخصصی بعثت همدان منتقل شده اند.

وی عنوان کرد: یک نفر فوتی این حادثه در محل حادثه جان خود را از دست داده است و بنابرگزارش دریافتی تاکنون تمامی مصدومان منتقل شده به بیمارستان ها زنده هستند.