تاریخ : 1395,چهارشنبه 07 مهر00:44
کد خبر : 211115 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

در حاشیه استقبال از دانشجویان جدیدالورود رخ داد؛

داروهای جنسی در غرفه‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بابل! +عکس

همزمان با آغاز ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی بابل، در غرفه‌ غذا و دارو از جمله غرفه‌های فرهنگی حاضر که از طرف معاونت فرهنگی دانشگاه برای دانشجویان جدید تدارک دیده شده؛ داروهای جنسی نیز مشاهده شده است. اما وجود چنین اقلامی در غرفه‌های فرهنگی! چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟

خبرنامه دانشجویان ایران: در روزهایی که دانشگاه ها برنامه های ویژه ای برای ثبت نام جدیدالورودهای خود دارند، در یکی از دانشگاه های شمال کشور اتفاقی جالب رخ داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ همزمان با آغاز ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی بابل، در غرفه‌ غذا و دارو از جمله غرفه‌های فرهنگی حاضر که از طرف معاونت فرهنگی دانشگاه برای دانشجویان جدید تدارک دیده شده؛ داروهای جنسی نیز مشاهده شده است. اما وجود چنین اقلامی در غرفه‌های فرهنگی! چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟

طبق پیگیری های خبرنگار ما، رضازاده مسئول معاونت غذا داروی دانشگاه در مورد اتفاقات پیش آمده در غرفه این معاونت توضیحاتی داد.

وی با پذیرفتن این اشتباه که توسط کارمندان این معاونت صورت گرفته از دانشجویانی که بابت این موضوع دچار دلخوری شده اند عذرخواهی کرده و توضیح داده است: "فلسفه تشکیل این غرفه معرفی کالاهای قاچاق موجود در داروخانه ها بود که در بین هزاران داروی قاچاق که امکان نمایش داشت، این داروها بدون حتی توجیه قبلی دانشجویان در معرض عموم قرار گرفت که سبب سوءاستفاده برخی افراد در فضای مجازی شده و این اتفاق اشتباهاً صورت گرفته است.

گفتنی است وی قول برخورد با مسببین امر و حذف این داروها از غرفه را داد.


کد خبرنگار : 38