تاریخ : 1395,چهارشنبه 07 مهر13:36
کد خبر : 211153 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رئیس جمهور وارد قزوین شد

سی‌ و یکمین سفر استانی دولت تدبیر و امید، لحظاتی پیش با ورود رئیس جمهور به استان قزوین کلید خورد.

خبرنامه دانشجویان ایران: سی‌ و یکمین سفر استانی دولت تدبیر و امید، لحظاتی پیش با ورود رئیس جمهور به استان قزوین کلید خورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سی‌ و یکمین سفر استانی دولت تدبیر و امید، لحظاتی پیش با ورود حسن روحانی به استان قزوین کلید خورد.

کاروان دولت یازدهم لحظاتی پیش وارد استان قزوین شد و مورد استقبال مسؤولان و مردم شهیدپرور این استان قرار گرفت.

این سفر دو روزه با هدف برنامه‌ریزی مناسب در بخش‌های مختلفی برای استان قزوین همچون برنامه‌ریزی‌ها در توسعه سرمایه‌گذاری و افتتاح برخی از پروژه‌های صنعتی، فناوری و تکنولوژی در شهرستان‌های این استان انجام شده است.

از مهم‌ترین برنامه‌های سفر دو روزه دولت تدبیر و امید به استان قزوین می‌توان به دیدار با علما و ایثارگران، حضور در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری این استان به ریاست محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری اشاره کرد.

برنامه‌های ویژه دیگری از جمله برگزاری جلسه شورای اداری،‌دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و نشست خبری از دیگر برنامه‌های حسن روحانی در سفر به استان قزوین است.

به گزارش فارس، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی ربیعی وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات و حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در سفر کاروان تدبیر و امید به استان قزوین رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.