تاریخ : 1395,چهارشنبه 07 مهر18:49
کد خبر : 211191 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اقدام تروریست‌ها برای انفجار در دانشگاه تهران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه چندی پیش یک تیم تروریستی داعش وارد کشور شده‌ بود گفت: این گروهک سه ماه پیش قصد عملیات انتحاری در دانشگاه تهران داشتند که از سوی نیروهای امنیتی و سپاه این مجموعه متلاشی شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه چندی پیش یک تیم تروریستی داعش وارد کشور شده‌ بود گفت: این گروهک سه ماه پیش قصد عملیات انتحاری در دانشگاه تهران داشتند که از سوی نیروهای امنیتی و سپاه این مجموعه متلاشی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه دیروز ـ سه‌شنبه ـ در مسجد جامع حضرت حجت(عج)، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای این مسجد پربرکت را. مسجد حجت یکی از کانون‌های نورانی انقلاب ماست که تعدادی از بهترین چهره‌های نورانی سرزمین ما از این مسجد به جبهه‌ها رفته و جانشان را تقدیم راه اسلام کردند.

وی در ادامه به اقدامات گروهک تروریستی داعش و برنامه‌های آنان در خاک جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: داعش اقدام به ورود به ایران کرده اما نیروهای امنیتی و سپاه ما، تعداد زیادی از آن‌ها را گرفته‌اند. سه ماه پیش خواستند در نماز جمعه تهران خودشان را منفجر کنند. در بین راه همدان و کردستان دستگیر شدند. قرار بود در تهران مجهز به بمب بشوند و حادثه ایجاد کنند. ببینید فرانسه با چند انفجار به‌هم ریخت و وضع امنیتی خاص اعلام کردند. این اقتدار را باید حفظ کرد.