تاریخ : 1395,چهارشنبه 28 مهر21:59
کد خبر : 213405 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی؛

فعالین فتنه جایگاهی در دانشگاه ندارند

اصحاب فتنه و اشخاصی که نقش راهبری در حوادث سال 88 داشتند، خط قرمز ما در جامعه دانشگاهی محسوب می شوند و جایگاهی در دانشگاه ندارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: حجت الاسلام صادق اکبری اقدم در بین دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبایی گفت: همه باید مواظب باشند تا خدای ناکرده اعمالشان خواسته یا ناخواسته موجب سوء استفاده جریانات انحرافی و جنجال آفرین قرار نگیرد و همچنین موجب شادی دشمنان و مغرضان و معاندان واقع نشود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم با اشاره به دامنه دار شدن واکنش جریان های مختلف در مورد مباحث اخیر، حضور ویدئو کنفرانسی یکی از فعالین فتنه در این دانشگاه خاطر نشان کرد؛ هر چه فضای دانشگاه آرامتر باشد مجموعه دانشگاهی بهتر می تواند به جایگاه رفیع خود در فضای علمی دست یافته و به رسالت اصلی خویش به حوزه علوم اسلامی بپردازد.

حضور افراد مختلف از طیف های گوناگون به شرطی که در فضای علمی و در چارچوب بحث های نخبگی باشد خالی از اشکال است چرا که دانشگاه، خاستگاه اینگونه مباحث می تواند باشد که در قالبهایی همچون کرسی آزاد اندیشی و هم اندیشی اساتید و کرسی نظریه پردازی و ... قابل اجرا است و قطعاً نهادهای مربوطه از این حضور به شرطی که باعث ایجاد تنش و جنجال نشود، حمایت خواهند کرد.


کد خبرنگار : 37