تاریخ : 1395,شنبه 01 آبان22:39
کد خبر : 213650 - سرویس خبری : اخبار آزمون علمی کاربردی

از اول آذر ماه؛

زمان نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

بهرامی نسب گفت: نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان این دانشگاه توسط واحد استانی صورت می‌گیرد و نقل و انتقال و مهمانی در این دانشگاه به واحدهای استانی تفویض اختیار شده است.و انتقال به مراکز استان تهران باید در کمیته نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه بررسی شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری از اول آذر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول آذر آغاز و تا 15 آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: دانشجویان متقاضی باید در سامانه نقل و انتقالات این دانشگاه به نشانی  http://ent.uast.ac.ir ثبت نام کنند.

بهرامی نسب خاطرنشان کرد: نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان این دانشگاه توسط واحد استانی صورت می‌گیرد و نقل و انتقال و مهمانی در این دانشگاه به واحدهای استانی تفویض اختیار شده است.و انتقال به مراکز استان تهران باید در کمیته نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه بررسی شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: موضوع مهمانی دانشجویان مراکز این دانشگاه در استان تهران تنها براساس موافقت مرکز مبدا و مقصد و واحد استانی بررسی خواهد شد.


کد خبرنگار : 39