تاریخ : 1395,دوشنبه 10 آبان12:13
کد خبر : 214619 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

وام بی‌نوبت به دانشجویان برای اربعین

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران گفت: وام دانشجویان عازم سفر اربعین خارج از نوبت پرداخت می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرعامل صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران گفت: وام دانشجویان عازم سفر اربعین خارج از نوبت پرداخت می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، غلامعلی نیستانی در گفت‌وگویی با اعلام این مطلب گفت: صندوق قرض الحسنه دانشجویان افتخار آن را دارد تا با پرداخت وام دانشجویی، شرایط حضور دانشجویان را در مراسم پیاده روی اربعین حسینی فراهم آورد.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران میزان وام پرداختی به دانشجویان متقاضی را 10 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:دانشجویانی که از اداره آموزش دانشگاه خود تاییدیه دریافت کرده باشند و بهمراه مدارک لازم به صندوق قرض الحسنه دانشجویان تحویل دهند، برای دریافت وام نیاز به ضامن نخواهند داشت.

نیستانی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی و مشارکت مدنی در جامعه دانشگاهی تاکید کرد: نیکوکاران و خیرین جامعه دانشگاهی که تمایل به سرمایه گذاری در امور خیریه را دارند می‌توانند با سرمایه گذاری در این صندوق امکان استفاده دانشجویان متقاضی وام سفر اربعین را فراهم آورند. کما اینکه یک بانوی نیکوکار ساکن منطقه شمیران چندی پیش با مراجعه به صندوق قرض الحسنه دانشجویان مقداری از پول خود را به عنوان ودیعه به صندوق سپرد تا به عنوان وام در اختیار دانشجویان متقاضی سفر اربعین قرار گیرد.

وی با تکریم تلاش‌های مسئولان جهاددانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی برای برپایی موکب در جاده نجف به کربلا، توفیق زیارت امام حسین در اربعین را از برکات الهی برشمرد و گفت: با توجه به روایت معصوم (ع) در کامل الزیارات؛ بر زیارت امام حسین علیه السلام دوبار در سال تاکید شده است و هرکس نتواند برود می تواند هزینه سفر برادران مومن را که توانایی مالی ندارند بدهد تا آنها بروند که در راه امام حسین (ع) هر هزینه‌ای بشود خداوند چندین برابرش را در رزق و روزی او جبران می نماید.


کد خبرنگار : 20