تاریخ : 1395,دوشنبه 17 آبان13:23
کد خبر : 215421 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

معاون فرهنگی دانشگاه خبرداد:

دستورالعمل جامع حجاب دانشجویان در دانشگاه تهران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران: ما اعتقاد داریم که در دانشگاه باید موضوع عفاف به معنای ارزش های ملی و دینی و حجاب در کنار یکدیگر پرداخته شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون فرهنگی دانشگاه گفت: در این دانشگاه درحال تدوین دستورالعمل جامع درخصوص حجاب برای دانشجویان هستیم.

مجید سرسنگی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق ابلاغیه وزیر علوم در دانشگاه تهران کمیته صیانت از عفاف و حجاب تشکیل شده و رئیس دانشگاه نیز احکام اعضا این کمیته را صادر کرده است.

وی افزود: فعالیت های مربوط به موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه تهران از مدت ها قبل آغاز شده و امیدواریم در جلساتی که این کمیته برگزار می کند بتوانیم دستورالعمل جامع درخصوص عفاف و حجاب برای محیط های دانشگاهی طراحی کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اضافه کرد: ما اعتقاد داریم که در دانشگاه باید موضوع عفاف به معنای ارزش های ملی و دینی و حجاب در کنار یکدیگر پرداخته شود.

سرسنگی خاطرنشان کرد: برنامه داریم قوانین گذشته را بازبینی و به روز رسانی کنیم تا بتوانیم طی چند ماه آینده دستورالعملی درخصوص عفاف و حجاب در دانشگاه ها تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه افراد در محیط های آموزشی باید حجاب متناسب با آن محیط را داشته باشند، گفت: در بسیاری از مراکز آموزشی دنیا نیز قوانینی در خصوص پوشش وجود  دارد.


کد خبرنگار : 39