تاریخ : 1395,سه شنبه 30 آذر13:11
کد خبر : 220102 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

اقدام جالب دانشجویان؛

خیابان‌های «لندن» در تسخیر دانشجویان دغدغه‌مند ایرانی +تصاویر

خانم هاى داوطلب با روسرى هاى زرشکى و آقایون با کلاه هاى بابا نوئل نوعى به ارتباط گیرى مشترک با عابران پرداختند تا همچنان در هیاهویى میلاد حضرت مسیح بتوانند به اشتراکات مابین پیامبر مسلمانان و مسیحیت بپردازند.

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان لندن به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) اقدام به توزیع گل رز به همراه سخنانى از پیامبر کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) گروه «لاو محمد» طبق سنت هر ساله اقدام به توزیع گل هاى رز به همراه سخنانى از پیامبر مهربانى ها به زبان انگلیسى در میان شهروندان شهر لندن در خیابان آکسفورد استریت کردند.

آماده سازى این گل ها و نصب لیبل ها در ساختمان کانون توحید لندن که متشکل از دانشجویان ایرانى و غیرایرانی ساکن لندن است صورت گرفت و در یک همکارى مشترک در روز یکشنبه 18 دیسامبر در میان شهروندان توزیع شد.

قابل ذکر است که خانم هاى داوطلب با روسرى هاى زرشکى و آقایون با کلاه هاى بابا نوئل نوعى به ارتباط گیرى مشترک با عابران پرداختند تا همچنان در هیاهویى میلاد حضرت مسیح بتوانند به اشتراکات مابین پیامبر مسلمانان و مسیحیت بپردازند.

این توزیع همزمان در لندن و منچستر و لیدز و بیرمنگام به صورت مشترک انجام گرفت

در ادامه تصاویری از این اقدام ارزنده دانشجویان در شهر لندن آمده است:

همچنین دانشجویان مقیم لندن به مناسبت «شب یلدا» اقدام به برپایی جشنی نمودند و در این جشن، برنامه هایی چون حافظ خوانى، دکلمه خوانى، موسیقى سنتى، پخش کلیپ، مسابقه هاى متنوع و میوه آرایى انجام شد.

در این مراسم خاطراتی از شهداى دفاع مقدس بازگو شد و دانشجویان به نجوای شعر «از خون جوانان وطن» پرداختند.


کد خبرنگار : 20