تاریخ : 1395,دوشنبه 13 دي13:12
کد خبر : 221614 - سرویس خبری : خبرنامه

جلسه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با باهنر +عکس

در ابتدای این دیدار ابوالفضل مظاهری دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن اشاره به اهمیت انتخابات سال 96 در سرنوشت کشور به تشریح برنامه های گفتمانی اتحادیه با عنوان «میز انتخابات» پرداخت.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با محمدرضا باهنر، نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در ابتدای این دیدار ابوالفضل مظاهری دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن اشاره به اهمیت انتخابات سال 96 در سرنوشت کشور به تشریح برنامه های گفتمانی اتحادیه با عنوان «میز انتخابات» پرداخت.

مظاهری با بیان مشکلات کنونی کشور در سه حوزه اقتصاد، فسادهای اقتصادی و آسیب های اجتماعی گفت: پیشنهاد ما برای برون رفت از این ناکارآمدی های موجود این است که در انتخابات آینده نامزدهای انتخابات با ارائه یک تیم کاری و برنامه مشخص و مدون در انتخابات ورود کنند و راهکارهای اداره کشور در در دوره مسئولیت خود را تشریح کنند. این کار شاید باعث شود تا دیگر شخصی نتواند با رفتارهای پوپولیستی و مردم فریبانه سکان دار پاستور شود.


کد خبرنگار : 20