تاریخ : 1395,چهارشنبه 15 دي17:01
کد خبر : 221916 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بازگشت مربی جنجالی به لیگ برتر

سرمربی پیشین تیم‌های استقلال و پاس، هدایت صنعت نفت را در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بر عهده خواهد داشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: سرمربی پیشین تیم‌های استقلال و پاس، هدایت صنعت نفت را در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بر عهده خواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، باشگاه صنعت نفت آبادان برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر تصمیم به قطع همکاری با نادر دست‌نشان گرفت تا فیروز کریمی را جایگزین او کند.

سرمربی پیشن تیم‌های استقلال و پاس، امروز (چهارشنبه) در آبادان حضور یافت و با مسئولان باشگاه صنعت نفت به توافق رسید. کریمی از امروز به صورت رسمی سرمربی صنعت نفت خواهد بود تا آبادانی‌ها را در نیم‌فصل دوم همراهی کند.


کد خبرنگار : 20