تاریخ : 1395,جمعه 24 دي19:53
کد خبر : 222908 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

متن سخنرانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی در نماز جمعه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی با اشاره به اینکه مساله مهم حقوق های نجومی نباید فراموش شود گفت: این موضوع مسئله مهمی است که دشمن از این طریق اعتماد مردم به نظام اسلامی را هدف قرار داده است

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی با اشاره به اینکه مساله مهم حقوق های نجومی نباید فراموش شود گفت: این موضوع مسئله مهمی است که دشمن از این طریق اعتماد مردم به نظام اسلامی را هدف قرار داده است

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، مهدی آیدین مهر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهریار بود.

وی با اشاره به فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی  گفت: خناسان و بدخواهان بدنبال بهره برداری و سوء استفاده از مراسم تشییع آیت الله هاشمی بودند که به فضل خدا و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم ایران اسلامی، تشییع جنازه ایشان به نمایشگاه وحدت، همدلی، بصیرت، قدرشناسی و ولایتمداری مردم ایران تبدیل شد.

آیدین مهر با بیان اینکه مرگ ناگهانی آقای هاشمی برای تمام مسئولان کشور درس بود افزود: مسئولان به مسئله مرگ و آخرت و حضور در مقابل محاسبه الهی توجه داشته باشند. انتهای تمام مسیرها منتهی به مرگ است و سرنوشت تمام مسئولان جمهوری اسلامی و همه ما قرار گرفتن در مقابل محاسبه الهی است  همه باید آماده باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی با اشاره به اینکه مسئله مهم حقوق های نجومی نباید فراموش شود گفت: این موضوع مسئله مهمی است که دشمن از این طریق اعتماد مردم به نظام اسلامی را هدف قرار داده است. عدم برخورد قاطع و روشنگری به اعتماد 38ساله مردم به نظام اسلامی و انقلاب ضربه خواهد زد و ما باید فردای قیامت پاسخ گوی خون شهیدان و امام راحل باشیم.

وی در ادامه افزود: از دولت محترم انتظار میرود به اصطلاح مصلحت اندیشی ها را کنار گذاشته و متخلفین را به قوه قضاییه معرفی کند.

آیدین مهر با بیان اینکه باید ریشه ها و زمینه های بروز فساد در کشور از بین برود گفت: رییس جمهور محترم میفرماید که این حقوق ها قانونی ست ولی عادلانه نیست. ما میگوییم قانونی که خودش بستر فساد و سوء استفاده را فراهم میکند که قانون نیست.

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی با اشاره به اینکه ضعف های قانونی باید جبران بشود افزود: در کدام قانون گفته شده آقای مدیر باید 300میلیون حقوق بگیرد.

وی با انتقاد از حذف تبصره 2 ماده 35 لایحه برنامه ششم توسعه گفت: دشمن به دنبال از بین بردن عوامل اقتدار ملی است.

آیدین مهر با بیان اینکه هر وقت هر شخص یا دستگاهی در جمهوری اسلامی در جهت منافع کشور و نظام و انقلاب و رهبری حرکت کرد فورا دشمن شروع به تخریب و سیاه نمایی آن برآمد گفت: سپاه پاسدار انقلاب اسلامی و الحمدالله بازوی توانمند رهبر معظم انقلاب ببینید چطور در این 38سال وجه سپاه را تخریب میکردند حالا نوبت به قوه قضاییه ای رسیده است که الحمدالله در سال های اخیر و با تدبیرهای آیت الله آملی لاریجانی به یک قوه کاملا مستقل و شجاع تبدیل شده است.

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی با اشاره به اینکه قوه قضاییه مظهر عدالت و اقتدار و حاکمیت نظام اسلامی است افزود: حمایت و پشتیبانی از قوه قضاییه وظیفه تمام دوستداران نظام و انقلاب است.

وی گفت: آنچه مردم انتظار دارند حرف و قول نیست و مردم خواستار مشاهده اثرات مثبت برجام در زندگی خود هستند البته برجام اثراتی هم داشته ولی منفی.

آیدین مهر در ادامه افزود: اینکه ما میگوییم باید مقابل استکبار جهانی ایستاد و به آمریکا و انگلیس اعتماد نکرد یک بحث کاملا عقلی و منطقی است و اصلا ربطی به بحث های ارزشی و انقلابی ندارد. بسیاری از کشورها به این نتیجه رسیده اند که نباید به آمریکا اعتماد کرد،آیا در آن کشورها هم تندرو و انقلابی وجود دارد؟!

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی با اشاره به اینکه اعتماد به آمریکا و انگلیس یا از روی سادگی ست یا صراحتا بگوییم خیانت به کشور است گفت: مشکل اصلی کشور ما عدم توجه به اولویت هاست.

وی در خصوص خرید هواپیما گفت: نوسازی ناوگان هوایی البته که بسیار کار خوبی است ولی آیا واقعا اولویت اول باید باشد که بخاطر خرید یک هواپیما و ورود آن به ایران باید این قدر خوشحال بود و تبلیغات کرد.

آیدین مهر با اشاره به اینکه کاری نکنیم دشمنان قسم خورده اسلام عزیز به حال و روز ما خندان باشند افزود: یک هواپیما مگر چیست که آقای رییس آن رانتیجه سال ها مذاکره با قدرت های جهانی میداند و اتفاقی بسیار مبارک برای ملت و دولت توصیف میکنید.