تاریخ : 1395,یکشنبه 26 دي03:06
کد خبر : 223046 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

۶ بهمن‌ماه؛ آغاز اردوهای جهادی دانشگاه‌های شهرستان‌های جیرفت

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد با اشاره به آغاز اردوهای جهادی دانشجویی زمستان بسیج دانشجویی در مناطق محروم شهرستان جیرفت و عنبرآباد گفت: دانشجویان دانشگاه‌های جیرفت و عنبرآباد در روستاهای محروم شهرستان، فعالیت های جهادی انجام می‌دهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد با اشاره به آغاز اردوهای جهادی دانشجویی زمستان بسیج دانشجویی در مناطق محروم شهرستان جیرفت و عنبرآباد گفت: دانشجویان دانشگاه‌های جیرفت و عنبرآباد در روستاهای محروم شهرستان، فعالیت های جهادی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، کیوان محمودی، مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد با اشاره به آغاز اردوهای جهادی دانشجویی زمستان بسیج دانشجویی در مناطق محروم شهرستان جیرفت و عنبرآباد گفت: دانشجویان دانشگاه های جیرفت و عنبرآباد در روستاهای محروم شهرستان، فعالیت های جهادی انجام می دهند.

وی افزود: این اردوهای جهادی با حضور دانشجویان بسیجی خواهر و برادر در این مناطق انجام می گیرد.

محمودی اظهار کرد: دانشجویان از ششم بهمن ماه تا پایان بهمن امسال در حوزه های آموزشی، فرهنگی، بصیرتی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی، پزشکی و دامپزشکی به مردم بخش اسماعیلیه خدمات ارائه می دهند.

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: محرومیت زدایی، ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه، خودسازی فردی و خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان از جمله مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی است.

محمودی جوانان مؤمن و متدین بسیجی با کاربردی کردن علوم دانشگاهی و بسیج امکانات برای سازندگی، اشتغال، تولید مولد می‌توانند مدیریت جهادی موفق را تجربه کنند تا در آینده بتوانند با بهره‌گیری از تجربیات خود در سازندگی کشور مفید و مؤثر واقع شوند.