تاریخ : 1395,یکشنبه 26 دي13:21
کد خبر : 223094 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی؛

واکنش کاربران به فیلم جنجالی مهدی هاشمی با تابوت پدرش +فیلم

اخیرا ویدوئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در این ویدئو پیکر اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال انتقال به دانشگاه تهران جهت تشییع است. این ویدئو مهدی هاشمی از شخصی درخواست می کند که از وی با پیکر پدرش عکس یادگاری بگیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: آنچه موجب شگفت است، اقدام شخصی است که که کنار تابوت هاشمی رفسنجانی نشسته است و با تظاهر به گریه کردن، تقاضا می کند که از وی عکس و فیلم بگیرند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اخیرا ویدوئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در این ویدئو پیکر اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال انتقال به دانشگاه تهران جهت تشییع است. این ویدئو مهدی هاشمی از شخصی درخواست می کند که از وی با پیکر پدرش عکس یادگاری بگیرد. اما آنچه موجب شگفت است، اقدام شخصی است که که کنار تابوت هاشمی رفسنجانی نشسته است و با تظاهر به گریه کردن، تقاضا می کند که از وی عکس و فیلم بگیرند!

در ادامه ویدئو اتفاقات مذکور آمده است:


دانلود

اما این ویدئو با واکنش های مختلف کاربران شبکه های اجتماعی، علی الخصوص در اینستاگرام مواجه شد و اکثر کاربران اقدام مهدی هاشمی و همراهان وی را تقبیح نمودند.

در ادامه واکنش ها و کامنت های کاربران آمده است:


کد خبرنگار : 20