تاریخ : 1395,دوشنبه 04 بهمن13:19
کد خبر : 224084 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

افتخاری: جبهه‌مردمی نیروهای انقلاب فرا اصولگرایی است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی حفظ اصل انقلاب و حل مشکلات مردم را مهم‌ترین مسائل انقلاب دانست و گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نه فقط برای انتخابات بلکه برای تحقق مطالبات رهبری و مردم فعال شده است و برنامه‌ریزی می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی حفظ اصل انقلاب و حل مشکلات مردم را مهم‌ترین مسائل انقلاب دانست و گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نه فقط برای انتخابات بلکه برای تحقق مطالبات رهبری و مردم فعال شده است و برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک جبهه فرا اصولگرایی و متشکل از نیروهای انقلاب است، اظهار داشت: همه افرادی که در خانواده انقلاب می‌گنجند در این جبهه قرار دارند.

افتخاری با اشاره به تقسیم‌بندی انقلابی و غیرانقلابی که مورد تاکید رهبر انقلاب نیز قرار گرفت، تصریح کرد: ایجاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب باعث هم‌افزایی نیروهای انقلاب و مردم شده است.

وی افزود: این جبهه نه فقط برای انتخابات بلکه برای تحقق مطالبات رهبری و مردم برنامه‌ریزی می‌کند و فعال شده است و بنابراین نیاز دارد که از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: نباید نگاه گروه‌گرایی و جناحی در این جبهه حاکم باشد و لازم است که نظارت و پایش مستمری در این زمینه صورت بگیرد؛ این جبهه سعی دارد که به همه مسائل مختلف اساسی کشور توجه و درباره آنها برنامه‌ریزی کند، بنابراین بحث انتخابات یک موضوع چند ماهه است.

وی درباره مهمترین مسئله حال حاضر انقلاب اسلامی یادآور شد: حفظ خود انقلاب که همواره مورد تاکید امام و مقام معظم رهبری بوده است و نیز رفع مشکلات مردم از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی از مهمترین مسائل حال حاضر انقلاب اسلامی است که باید احساس کرامت در عرصه ملی و بین‌المللی بازتولید شده و شکل بگیرد.